INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UCL_logoSpolečnost UniCredit Leasing CZ, a.s., zvýšila v roce 2010 objem financované hodnoty na 8,5 miliardy Kč. V porovnání s předchozím obdobím to znamená nárůst o 8,8 %. Téměř desetinový nárůst financování znamená prakticky dvojnásobně lepší výsledek, než je hodnota vykazovaná Českou leasingovou a finanční asociací (ČLFA) za celý trh, což vedlo k dalšímu posílení UniCredit Leasing na pozici největší společnosti na českém trhu. Dynamicky, a to o více než pětinu na 22.054, stoupl počet nově uzavřených smluv na financování.

„Po období útlumu se leasingové a nebankovní financování opět probouzí k životu. Výrazné oživení jsme dosáhli zejména u osobních automobilů nebo IT a komunikační techniky. Do letošního roku, kdy UniCredit Leasing oslaví 20 let úspěšného působení v České republice, vstupujeme s cílem dále posílit naši pozici a ještě více aktivovat cross-selling skupiny UniCredit v ČR," uvedl Jaroslav Jaroměřský, předseda představenstva a generální ředitel UniCredit Leasing.

V roce 2010 zaznamenala společnost UniCredit Leasing zřetelný odklon od klasických leasingových produktů směrem k úvěrovým měřeno financovanou hodnotou. Podíl finančního a operativního leasingu na celkovém financování klesl na necelou polovinu (finanční leasing - 40 %; operativní leasing – 8 %), úvěrové produkty naopak stouply na

více než 52 % (spotřebitelské úvěry – 12 %; úvěry pro podnikatele – 40 %). „Ve větších preferencích klasických úvěrových produktů hraje u našich klientů klíčovou roli několik faktorů. Jednak jsme klientům v minulém roce nabídli atraktivní úvěry, jako například financování s podporou EIB nebo CreditAgro Sezónní splátky, větší vliv při rozhodování měly i účetní a daňové aspekty," poznamenal Jaroslav Jaroměřský.

Tradičně nejsilnější komoditou jsou osobní automobily, které byly předmětem financování u 17 547 smluv. Vyjádřeno pořizovacími cenami šlo o 4,4 miliardy Kč, tedy o více než polovinu z celkového objemu financování. Klienti UniCredit Leasing si vybírali především vozy značky Renault a Škoda. Největší nárůst, o necelých 90 %, zaznamenal objem nových obchodů v segmentu IT, kancelářská a komunikační technika. Nepříznivý vývoj však stále zůstává v případě strojního zařízení, kde financování v roce 2010 kleslo obdobně jako v roce

2009 (cca o čtvrtinu) na 1,4 miliardy Kč.

Od vzniku společnosti do konce minulého roku, tedy během své 20leté historie, činil objem poskytnutého financování UniCredit Leasing téměř 142 miliardy Kč a počet uzavřených smluv dosáhl hranice 372 tisíc. Počet financovaných automobilů s hmotností do 3,5 t v tomto období překročil 300 tisíc kusů. Nejdražším financovaným osobním automobilem bylo Ferrari Enzo v hodnotě 22 milionů Kč.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3