INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

HC copySpolečnost Home Credit, která vstoupila na trh zajištěných úvěrů pro podnikatele, zaznamenala výrazný úspěch. Od začátku roku poskytla úvěry ve výši přes 200 miliónů korun. Jsou zajištěny rezidenčními nemovitostmi klientů, což umožňuje nabídnout výhodnější podmínky.

Největší zájem je o refinancování stávajících úvěrů, přičemž průměrná výše úvěru dosahuje čtyř miliónů korun.

Home Credit se zaměřuje na podporu malých a středních firem prostřednictvím zajištěných úvěrů s konkurenceschopnými podmínkami. Kromě refinancování stávajících úvěrů společnost zaznamenává zvýšený zájem o investice na další projekty. „V poslední době evidujeme vyšší zájem o financování developerských projektů, proto chceme nabídnout financování na míru pro developery a stavebníky, a to řádově ve vyšších desítkách miliónů korun,“ vysvětlil Richard Kouba. Home Credit si klade za cíl stát se preferovaným partnerem pro malé a střední developery, pro které může být bankovní financování zdlouhavé nebo obtížně dostupné.
„Naše strategie spočívá v poskytování transparentních, férových a výhodných úvěrových produktů, které pomohou podnikatelům v rozvoji jejich projektů. Věříme, že tímto přístupem můžeme přispět k udržitelnému růstu malého a středního podnikání v ČR, a v neposlední řadě chceme také kultivovat nebankovní trh zajištěných úvěrů,“ upřesnil Luděk Jírů, generální ředitel Home Creditu.

Podnikatelský zajištěný úvěr je určen jak pro právnické, tak pro fyzické osoby podnikatele, jeho běžná maximální výše je zpravidla zhruba 30 miliónů korun, ale může dosáhnout až na 100 miliónů korun, s možností rozložení splátek na 20 let. Obecně platí, že podnikatel musí svou činnost provozovat alespoň šest měsíců a mít z ní příjmy, ze kterých může hradit splátky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3