Blíží se slavnostní chvíle, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku. Vzhledem k mimořádné situaci dříve než v minulém roce, ale později než bývalo zvykem.
23. září 2021 se na Novotného lávce v Praze 1 již pošestnácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky s očekáváním, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2020, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.
Pro ty nejlepší vytvořil také tento rok umělecký sklář Vladimír Zubričan symboly demonstrující moudrost a optimismus, které k úspěchům marketingu nerozlučně patří. Delfíni jsou vyrobeni v mnoha barvách, ale ten VELKÝ MODRÝ DELFÍN pro hlavního vítěze je jen jeden.
Hodnotitelská komise, vedená doc. Miroslavem Karlíčkem za vydatné spolupráce místopředsedy Tomáše Davida, je v současnosti plně vytížena rozhodováním, kdo si odnese vavříny a ozdobí své jméno novým titulem. Hodnotí se například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu.
Oceněni budou i vysokoškolští studenti marketingu, jejichž vítězný tým si z připojené soutěže odnese symbol Mladého delfína
Více informací na www.cms-cma.cz
(tz)