INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

D3S 4386Anketu Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) Pojišťovna roku 2023 opět ovládla pojišťovna Kooperativa. Na včerejším vyhlášení výsledků si převzala první místa v kategoriích Životní pojištění, Pojištění průmyslu a podnikatelů a Pojištění občanů. Druhé místo pak obsadila v kategorii Autopojištění.

„Ocenění našich služeb a produktů v anketě Pojišťovna roku si velmi vážím, přichází od profesionálů, kteří dokonale znají pojistný trh. A jsem velmi rád, že jsme oproti loňskému ročníku výsledky ještě vylepšili. Poděkování patří všem kolegyním a kolegům, kteří o makléře pečují a poskytují jim potřebný servis. Ale poděkovat bych chtěl i dalším, kteří mají zásluhu na tom, že naše produkty a služby jsou na špičkové úrovni. A pevně věřím, že tento vysoký standard dokážeme udržet i v budoucnosti,“ přislíbil Martin Diviš, generální ředitel a předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.

O výsledcích ankety Pojišťovna roku svými hlasy rozhodují makléři, tedy odborníci na pojištění, kteří jsou s produkty pojišťoven v dennodenním styku. Proto nejlépe dokážou ocenit nejen kvalitu produktů, ale i doprovodných služeb, které pojišťovny nabízejí koncovým klientům, ale i obchodním partnerům.

Asociace českých pojišťovacích makléřů byla založena v roce 1994 z iniciativy českých kanceláří mezinárodních makléřských firem. V lednu 2005 došlo ke sloučení s tehdejší Komorou pojišťovacích makléřů. Cílem AČPM je podpora profesních zájmů a zvyšování profesionální i společenské prestiže povolání pojišťovacího makléře. Asociace se podílí na tvorbě zákonů, prosazuje profesní etiku, stará se o vzdělávání makléřů, publicitu a navazuje mezinárodní kontakty. Od r. 1998 je aktivním členem Evropské federace pojišťovacích zprostředkovatelů (BIPAR) se sídlem v Bruselu. V současné době AČPM sdružuje 79 makléřských firem, které podle kvalifikovaných odhadů realizují téměř 3/4 všech makléřských obchodů v ČR.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3