INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Direct_pojistovna_logoČisté předepsané pojistné skupiny RSA v roce 2011 dosáhlo 8,138 miliard liber, což představuje 9% nárůst v porovnání s rokem 2010. Skupině se navíc podařilo navýšit také čistý zisk po zdanění. Meziročně vzrostl o 20 % na 427 milionů liber. Vynikajících hospodářských výsledků dosáhla mateřská skupina DIRECT Pojišťovny i přes problémy v celosvětové ekonomice a rekordní počet přírodních katastrof v roce 2011.

„Za úspěchem RSA v posledním roce stojí výrazné zvýšení ziskovosti. I přes nelehké podmínky na trhu jsme stále vylepšovali naši nabídku a hledali příležitosti k růstu. Při tom jsme stavěli na spolupráci s partnery a využití zkušeností z celé sítě mezinárodní skupiny RSA," řekl Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu, a dodává: „Ekonomická situace v roce 2011 byla skutečně náročná, ale ve střední a východní Evropě vidíme pozitivní známky stabilizace. To nám také pomohlo dosáhnout v tomto regionu růstu čistého předepsaného pojistného až o 8 % na 219 milionů liber."

„I DIRECT Pojišťovna přispěla k úspěchu skupiny RSA, když v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Naše hrubé předepsané pojistné dosáhlo výše 323,7 milionů korun a v porovnání s předešlým rokem vzrostlo o 9 %," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Náš výsledek pramení především z inovativního přístupu v pojišťovnictví. Inspirací je nám přitom právě mateřská skupina RSA," doplňuje Ján Čarný.

V domovské Velké Británii dosáhla skupina RSA 6% růstu například díky úspěchu pojištění domova a domácích mazlíčků. RSA v Irsku uzavřela za rok 2011 celkem 123 akvizic, což jí pomohlo k 16% růstu. Ve Skandinávii dosáhla RSA celkového výsledku ve výši 264 milionů liber a dařilo se jí také v dalších světových regionech. V Kanadě dosáhla nárůstu tržeb o 19 % a zisku o 45 %. Na rozvojových trzích zahrnujících země Latinské Ameriky, Asie, Středního Východu i střední a východní Evropy zaznamenala RSA navýšení čistého pojistného o 15 % hlášeného základu na 1,2 miliard liber.

Rating A+ pro skupinu RSA

Globální ratingová agentura Standard & Poor's v návaznosti na roční uzávěrku a audit modelování kapitálu zvýšila rating skupiny RSA z hodnocení A (pozitivní vyhlídky do budoucnosti) na A+ (stabilní). Mezi hlavní důvody, které podle agentury S&P stojí za zlepšením ratingu RSA, patří především stabilní výkon v ekonomickém cyklu, zeměpisná rozmanitost portfolia aktivit, konkurenceschopnost a potenciál dalšího růstu zisků.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3