INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V těchto dnech zahajuje UNIQA provoz svého nového informačního portálu pro klienty nazvaný „myUNIQA". Ten je obdobou již plně etablovaného on-line bankovnictví a umožní jim pohotový náhled na pojistné smlouvy, jednoduché zadání změn bez nutnosti navštívit pobočku nebo zaslání sdělení pojišťovně. Portál myUNIQA přispěje k většímu komfortu zákazníků, kteří od nynějška mohou operativně získat aktuální údaje o svých pojištěních, popřípadě měnit některé jejich parametry, a to přímo z pohodlí svého domova 24 hodin denně.

Přístup do systému je možný buď z webové stránky pojišťovny www.uniqa.cz nebo ze speciální adresy www.myuniqa.cz. Portál komunikuje s klientem česky, anglicky nebo německy. K zabezpečení oprávněného přístupu je třeba se nejprve registrovat pomocí klíčových údajů. Po úspěšném přihlášení obdrží klient heslo do myUNIQA doporučeným dopisem.

Po vstupu do portálu myUNIQA má zákazník k dispozici čtyři hlavní záložky:

1. Smlouvy – pohled na veškeré aktivní i ukončené pojistné smlouvy, včetně hlavních údajů o nich (počátek a konec pojištění, pojistné, způsob placení). V této sekci může provést klient například změnu způsobu plateb pojistného, změnit některé parametry pojištěného vozidla, požádat o zelenou kartu, apod. Pro klienty životního pojištění slouží možnost výpočtu odkupného nebo zobrazení aktuální hodnoty podílových jednotek z investičního pojištění.

2. Q-Partner – záložka je věnována aktuálnímu stavu věrnostního konta klienta. Lze si zkontrolovat status účtu a tudíž nárok na výhody vyplývající z tohoto programu.

3. Moje data – sekce osobních údajů klienta: jméno, adresa, telefon, e-mail. Zde lze rovněž možné provést změnu hesla.

4. Kontakty - záložka určená k přímé komunikaci s UNIQA pojišťovnou. Klient může zaslat sdělení segmentované podle účelu, včetně odeslání přílohy. Současně si zákazník zvolí, jakou formu odpovědi vyžaduje (telefonicky, e-mailem, poštou).

Portál myUNIQA je otevřený a v budoucnu bude průběžně doplňován o další funkce, například detailnější informace k aktivním smlouvám či možnost vytištění potvrzení pro finanční úřad, apod.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již osmnáct let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí rakouské skupiny UNIQA Group s pětinovým podílem na rakouském pojistném trhu. UNIQA se etablovala již na trzích 21 zemí Evropy. Disponuje opakovaně potvrzeným ratingem A od agentury Standard & Poor´s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3