INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Dubnové výsledky na hypotečním trhu potvrzují rostoucí zájem o nákup vlastního bydlení z loňského roku, kdy objem poskytnutých hypoték meziročně vzrostl o 14,8 %. ČSOB proto přichází se zvýhodněnou nabídkou hypotéky.

ČSOB hypotéka klientům nově nabízí zvýhodněnou úrokovou sazbu 4,04 % p.a. a akční nabídku spočívající v možnosti mimořádné splátky bez poplatků. Ti, kteří chtějí stihnout současné podmínky odečtu zaplacených úroků ze základu daně, si mohou v ČSOB sjednat hypotéku už nyní, ale vyčerpat ji až během dvou let.

„Aktuální situace na trhu kombinuje ještě stávající daňovou úpravu, klesající ceny zejména nových nemovitostí a nízké úrokové sazby a představuje tak velkou příležitost pro všechny zájemce o vlastní bydlení," řekl Petr Hutla, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail, SME a privátní banku. „Lidé, kteří odsouvali rozhodnutí o koupi nemovitosti na čas po odeznění ekonomické krize, mají nyní jedinečnou šanci pořídit si nový byt či dům za podmínek, které se velmi dlouho nemusí opakovat."

Podle expertů ČSOB se v současnosti sešlo několik momentů, které hovoří pro pořízení vlastního bydlení. Jedním z hlavních faktorů jsou rekordně nízké úrokové sazby u hypoték, které jsou nyní na úrovni roku 2007. Dále se jedná o pokles cen u některých nemovitostí vlivem silné konkurence. Stávající výhodnost úvěrů na bydlení navíc ještě podtrhují plány na zvýšení DPH v dvouletém horizontu až na 17,5 %, které by mohlo v důsledku zdražit vlastní bydlení a očekávané snížení možnosti odpočtu úroků z daňového základu.

Skupina ČSOB je jedničkou na trhu s hypotékami. Celkový objem nesplacených jistin hypotečních úvěrů občanům ve 4Q 2010 dosáhl 481,1 mld. Kč, přičemž podíl skupiny představuje 28,4 %. Svým klientům ČSOB výrazně spoří čas vyřízením řady potřebných formalit zdarma přímo na pobočce (sjednání pojištění nemovitosti, výpis z katastru, ocenění dle cenové mapy). Ve své nabídce je ČSOB transparentní, klient není po příchodu na pobočku rozčarován z toho, jak moc se inzerovaná nabídka liší od skutečného stavu. „V ČSOB nevytváříme iluze zdánlivé výhodnosti. Proto nenabízíme sazby, na které pak většina žadatelů nedosáhne. Jednoznačně preferujeme a klientům doporučujeme fixní úrokové sazby. Nejen, že jsou obecně klienty preferovány, ale snažíme se také chovat odpovědně, aby se klientům v průběhu splácení nezvyšovaly měsíční splátky a klienti se tak nedostali do situace, že by nové zatížení nemuseli unést," dodává Ivana Bohatcová, manažerka segmentu Bydlení a úvěry ČSOB.

Nabídka úrokové sazby ve výši 4,04 % p.a. je vázána na splnění těchto podmínek:

- LTV do 70 %

- tříletá fixace

- účet u ČSOB

- alespoň 2 ze 3 pojištění u ČSOB

ČSOB se rovněž rozhodla prodej hypotečních úvěrů podpořit marketingovou kampaní, jejíž tváří je známý rybář a dobrodruh Jakub Vágner. Kampaň bude využívat různých forem marketingové podpory (TV, rádio, tisková inzerce, bannery na webu, venkovní reklamní plochy) a potrvá od 9. května do 1. července. Během kampaně mohou noví klienti využít akční nabídky v podobě mimořádné splátky zdarma. Kampaň bude zaměřena na všechny druhy hypoték do 100 % zástavní hodnoty nemovitosti s výjimkou americké hypotéky. Paralelně s touto kampaní stále probíhá akce odpuštění poplatku za zpracování pro hypotéky do 70 % zástavní hodnoty nemovitosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3