INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Stále větší popularitě se u Čechů těší nákup pojištění přes internet. Například povinné ručení na automobil si v současnosti na internetu nakupuje už desetina českých řidičů. „To procento každým rokem roste, ale například ve Velké Británii si povinné ručení na internetu pořizuje už více než polovina motoristů," řekl Dušan Šenkypl, obchodní ředitel ePojisteni.cz, největšího českého on-line prodejce pojišťovacích produktů.

„Hlavní výhodou on-line nákupu pojištění je především cena. Společnost ePojisteni.cz od roku 2008 ušetřila svým klientům téměř dvě stě milionů korun. Průměrná úspora na jednoho klienta pak u nás dosahuje částky 2781 korun. Celkově pak u nás ušetří 92% procent všech řidičů," dodal Šenkypl. Pojišťovací produkty pro motoristy tvoří základ on-line prodaných pojištění, ale přes internet si můžete pořídit i cestovní pojištění, pojištění majetku, nebo třeba pojistku na svého domácího mazlíčka.

„Systém je takový, že naše služba porovnává nabídky téměř všech pojišťoven na trhu, takže spolehlivě vybere to nejvýhodnější pojištění pro klienta. Celkově se jedná o více jak pět set druhů a variant pojištění. Vedle toho máme ale i vlastní tým vyškolených pojišťovacích specialistů, kteří klientům dokáží poradit i přes telefon," řekl Šenkypl. Že jejich služba funguje opravdu spolehlivě, dokládají nejen stovky nadšených doporučení jejich klientů na internetu, ale také fakt, že jejich stránky měsíčně navštíví statisíce unikátních návštěvníků.

„Začali jsme v roce 2008 a hned v prvním roce jsme uzavřeli více než čtyřicet tisíc nových auto pojištění. V současné době jsme nejrychleji rostoucím a zároveň největším on-line prodejcem pojištění v Česku. Věříme, že v budoucích letech by se pak podíl pojištění nakoupeného přes internet měl přiblížit k padesáti procentům z celkového trhu a částky, které tím klienti ušetří, budou ročně dosahovat miliardových hodnot," uzavřel Dušan Šenkypl z ePojisteni.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3