INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Stále větší popularitě se u Čechů těší nákup pojištění přes internet. Například povinné ručení na automobil si v současnosti na internetu nakupuje už desetina českých řidičů. „To procento každým rokem roste, ale například ve Velké Británii si povinné ručení na internetu pořizuje už více než polovina motoristů," řekl Dušan Šenkypl, obchodní ředitel ePojisteni.cz, největšího českého on-line prodejce pojišťovacích produktů.

„Hlavní výhodou on-line nákupu pojištění je především cena. Společnost ePojisteni.cz od roku 2008 ušetřila svým klientům téměř dvě stě milionů korun. Průměrná úspora na jednoho klienta pak u nás dosahuje částky 2781 korun. Celkově pak u nás ušetří 92% procent všech řidičů," dodal Šenkypl. Pojišťovací produkty pro motoristy tvoří základ on-line prodaných pojištění, ale přes internet si můžete pořídit i cestovní pojištění, pojištění majetku, nebo třeba pojistku na svého domácího mazlíčka.

„Systém je takový, že naše služba porovnává nabídky téměř všech pojišťoven na trhu, takže spolehlivě vybere to nejvýhodnější pojištění pro klienta. Celkově se jedná o více jak pět set druhů a variant pojištění. Vedle toho máme ale i vlastní tým vyškolených pojišťovacích specialistů, kteří klientům dokáží poradit i přes telefon," řekl Šenkypl. Že jejich služba funguje opravdu spolehlivě, dokládají nejen stovky nadšených doporučení jejich klientů na internetu, ale také fakt, že jejich stránky měsíčně navštíví statisíce unikátních návštěvníků.

„Začali jsme v roce 2008 a hned v prvním roce jsme uzavřeli více než čtyřicet tisíc nových auto pojištění. V současné době jsme nejrychleji rostoucím a zároveň největším on-line prodejcem pojištění v Česku. Věříme, že v budoucích letech by se pak podíl pojištění nakoupeného přes internet měl přiblížit k padesáti procentům z celkového trhu a částky, které tím klienti ušetří, budou ročně dosahovat miliardových hodnot," uzavřel Dušan Šenkypl z ePojisteni.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3