INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem


V lednu a  únoru proběhla již tradiční sbírka pro Domov Sue Ryder, do které se zapojili zaměstnanci z centrály ČSOB v Radlicích a z Roztyl. V celkovém pořadí se jedná již o sedmou sbírku a její hodnota byla vyčíslena na 57 860 Kč.

„Z letošní první sbírky pro Domov Sue Ryder máme velikou radost, poprvé se do ní kromě centrály zapojili také zaměstnanci ČSOB z budovy na Roztylech. Sbírka byla vyčíslena na doposud nejvyšší částku, kterou jsme vybrali. Kromě již tradičních darů, jako je oblečení, knížky, hračky, keramika, sklo, módní a bytové doplňky, byl darován i LCD monitor, který však nebyl předán k prodeji v jednom z pěti dobročinných obchodů Domova Sue Ryder jako ostatní darované věci, ale bude využit přímo v samotném Domově,“ řekla Pavlína Folovská, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.
Do sbírky se mimo zaměstnanců ČSOB zapojili také zaměstnanci ČSOB Asset Managementu, ČSOB Investiční společnosti, ČSOB Penzijních fondů, Hypoteční banky a KBC ICT Services.

Domov Sue Ryder
Domov Sue Ryder je nevládní nezisková organizace, která poskytuje péči seniorům, kteří v důsledku chronické choroby, postižení nebo úrazu potřebují pomoc druhé osoby. Péče respektuje jedinečnost každého klienta a napomáhá ke kvalitně prožitému závěru života. Jako nezisková organizace Domov Sue Ryder, o.p.s., dlouhodobě čelí nejistotě v oblasti financování svých základních činností. Finance na provoz jsou zajišťovány vícezdrojovým systémem. Klienti si na péči přispívají sami. Rozdíl mezi jejich platbou a skutečnými náklady je hrazen z dotací, grantů a částečně také z komerčních aktivit Domova Sue Ryder. K nim patří provoz restaurace, pronájem veřejných prostor Domova a provozování sítě obchodů nazvaných „Dobré věci“.  
O skupině ČSOB
Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací Skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a v regionu střední a východní Evropy. Kombinujíc sílu svých značek ČSOB (pro bankovnictví, pojištění, správu aktiv, penzijní fondy, leasing a factoring), Poštovní spořitelna (bankovnictví v síti pošt), Hypoteční banka (hypotéky) a ČMSS (financování bydlení), zaujímá Skupina ČSOB silné pozice ve všech segmentech českého finančního trhu. Skupina ČSOB staví na pevném a dlouhodobém partnerství s každým klientem, ať už v oblasti osobních a rodinných financí, ve financování malých a středních firem nebo v korporátním financování. Skupina ČSOB pečlivě naslouchá potřebám svých klientů a nabízí jim nikoliv produkty, ale nejvhodnější řešení.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3