INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DIRECT Pojišťovna zahájila spolupráci se společností  Home Credit, která patří k lídrům českého trhu spotřebitelského financování. Klienti si mohou při sjednání spotřebitelského úvěru na nákup ojetého auta od Home Creditu uzavřít i autopojištění úvěrovaného vozu od DIRECT Pojišťovny.

Všem klientům, kteří si takto uzavřou povinné ručení nebo havarijního pojištění, je navíc garantována neměnná sazba autopojištění po dobu až sedmi let.

„Jsme rádi, že můžeme spolupracovat právě se společností Home Credit, která patří k předním poskytovatelům úvěrů na financování automobilů. Zákazníci si nyní mohou uzavřít úvěrovou smlouvu a povinné ručení nebo havarijní pojištění automobilu na jednom místě během několika minut,“ řekl Roman Wojdyla, komerční ředitel DIRECT Pojišťovny a dodal: „Cena pojištění je při sjednání u našeho partnera stejně výhodná jako při individuálním sjednání pojistky prostřednictvím call centra nebo internetové prodejní aplikace DIRECT Pojišťovny.“

„Spoluprací s DIRECT Pojišťovnou rozšiřujeme nabídku doplňkových služeb k našim úvěrovým produktům, které na českém trhu poskytujeme už třetím rokem. Jsme si vědomi toho, že zákazník oceňuje možnost vyřídit přímo při nákupu auta nejen jeho financování, ale i další potřebné věci, jako je například povinné ručení nebo havarijní pojištění. V tomto směru mu proto vycházíme vstříc,“ řekl Luboš Ondrůj, ředitel sekce Auto společnosti Home Credit.

Spolupráce s DIRECT Pojišťovnou přináší zákazníkům společnosti Home Credit možnost uzavřít pojistnou smlouvu během několika minut, a to přímo v místě sjednávání financování automobilu. Dohoda obou partnerů zajišťuje zákazníkům neměnnou cenu za povinné ručení nebo havarijní pojištění a stejnou úrokovou sazbu po celou dobu splácení poskytnutého úvěru. To jim zajistí dlouhodobě výhodné podmínky v délce trvání až 84 měsíců.

Klienti získávají u DIRECT Pojišťovny automaticky k povinnému ručení službu AutoHELP, která výrazně zjednodušuje proces likvidace pojistné události. Díky množství hodnocených parametrů, jejichž škála je u DIRECT Pojišťovny nejdetailnější na trhu, nabízí DIRECT Pojišťovna výhodnou a spravedlivou cenu všem řidičům.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3