INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Advantage Fund, nově vzniklý investiční fond s proměnným základním kapitálem, dnes oficiálně představil podfond rozvoje českého průmyslu. Jedná se o fond kvalifikovaných investorů, který chce strategicky investovat do českých průmyslových podniků.

Advantage Fund se specializuje na strategické investice do nákupu a rozvoje aktiv souvisejících s reálnou ekonomikou. „Hodnota finančních prostředků fondu je po připsání investičních akcií realizována tak, že získané zdroje jsou obratem investovány, převážně nákupem majoritních podílů nebo akcií českých průmyslových podniků,“ říká Zdeněk Dvořák, předseda správní rady Advantage Fund, „u každé ze společností bude sestavený dlouhodobý business plán, který bude reagovat  na sektorové analýzy a aktuální trendy, včetně analýzy bezpečnostních rizik.“ Kritéria výběru společností jsou ziskovost s minimálně 10% EBITDA marží, dlouhodobá existence, silný trh a zakázková zajištěnost s významnou konkurenční výhodou. Aktuálně je pro akvizice připraveno pět společností.

Podfond rozvoje českého průmyslu (Podfond) společnosti Advantage Fund přibírá do svého portfolia majetkové účasti v malých a středních podnicích, jejichž obrat se pohybuje v rozmezí 100 mil. až 1 mld. Kč. Ambicí Podfondu není vstupovat do ztrátových společností, které vyžadují podstatnou provozní nebo finanční restrukturalizaci, ale do zdravých a ziskových společnostís potenciálem růstu.

„Chováme se jako strategický investor, který chce vlastnit, rozvíjet a udržovat trvalou hodnotu. Naším cílem je nadstandardní kapitálové zhodnocování peněz investorů a uchovávání jejich hodnoty v bezpečném likvidním prostředí,“ uvádí Mieczyslaw Molenda, člen správní rady Advantage Fund a Podnikatel roku 2012 v Moravskoslezském kraji, „pokud máme mít aktiva v reálné ekonomice, je třeba být vybaven nápady na udržování konkurenční výhody.“

Podfond rozvoje českého průmyslu je svým charakterem růstový fond kvalifikovaných investorů s investičním horizontem pět a více let. Nepředpokládá výplatu dividend, držitel investičních akcií realizuje svůj výnos zpětným odprodejem investičních akcií. Fond se investorům zavazuje k 5 – 8% růstu hodnoty investičních akcií ročně.

O Advantage Fund, investiční fond s proměnným základním kapitálem, a.s.

Advantage Fund je investiční fond kvalifikovaných investorů s proměnným základním kapitálem. Prostřednictvím svého podfondu rozvoje českého průmyslu vyhledává příležitosti pro zhodnocení kapitálových prostředků pro rozvoj českých průmyslových podniků. Svým charakterem je Advantage Fund růstový fond s investičním horizontem pět a více let. Fond se chová jako strategický investor, který investice připravuje jako dlouhodobé bez exit strategií s důrazem na synergie.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3