Equa bank nově umožňuje obchodníkům přijímat platební karty v kamenných i internetových obchodech. Firemním klientům a podnikatelům tak kromě podnikatelského účtu, který je veden zdarma, nabízí i platební terminály či implementaci platební brány, přijímání bezkontaktních karet či karet vydaných společnostmi MasterCard a VISA, pevný nebo přenosný terminál a možnost propojení platebního terminálu s pokladním systémem podporujícím elektronickou evidencí tržeb (EET).
„Zavedení platebních terminálů a platební brány do portfolia našich služeb je reakcí na požadavky našich klientů, kteří po těchto řešeních volali. Díky tomuto kroku jim budeme schopni nabídnout kromě podnikatelského účtu, který je veden zdarma, i další služby usnadňující podnikání,“ uvedl Radek Schönfeld, ředitel produktů Equa bank.
Obchodníci budou mít neustálý přehled o všech realizovaných transakcích prostřednictvím internetového bankovnictví, na míru jim budou zpracovávány také reporty o transakcích. Svým klientům mohou nabídnout také možnost platit faktury online pomocí platební karty, případně si nastavit opakující se platby.
Firemní klienti a podnikatelé si mohou u platebních terminálů zvolit možnost před-autorizace (zablokování částky před samotným provedením transakce, telefonní nebo mailové transakce bez přítomnosti karty (MO/TO transakce), možnost zaúčtování transakce ve více měnách (CZK, EUR nebo USD), případně nastavit na jeden platební terminál až pět podnikatelských subjektů.
Tyto služby jsou určeny pouze pro klienty, kteří mají běžný účet vedený u Equa bank a vyplní kontaktní formulář na webových stránkách Equa bank. Samotný platební terminál či instalační balíček s platební branou obdrží již od dvou dnů od podpisu smlouvy.
(tz)