INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Era_logo_finalZ psychologického hlediska představuje odchod dětí z domova jednoznačný mezník v životě člověka. Podle průzkumu Era Poštovní spořitelny se však způsob života až tak nemění, alespoň co se týče finančního chování. Oproti zažité představě o využití nově nabytého volného času je totiž většina Čechů i po odchodu dětí spíše pasivní.

Větší část respondentů v průzkumu potvrdila, že se po odchodu dětí ještě více usadí. Jen menší část si spíše začne více užívat. Ochota spořit ale v obou případech roste. „Vyhlídka blížící se penze je skutečně motivátorem k většímu spoření, a to pro téměř polovinu dotázaných. Typické je využívání penzijního fondu a životního pojištění," popsal Milan Jursík, manažer marketingu Poštovní spořitelny.

I po odchodu dětí jsou rodiče nadále velmi aktivními uživateli internetu. Tento jev je možná zapříčiněn právě potřebou moderních komunikačních prostředků při kontaktu se vzdálenými potomky. Respondenti zároveň uvedli, že se nebojí ani moderních kanálů přímého bankovnictví. Celé dvě třetiny pak využívají platební kartu, a to i k platbám u obchodníků.

Výhodnou kombinací spoření s jednoduchou obsluhou může být pro tento typ klientů například Era Červené konto. „Účet se ovládá přes internetové bankovnictví nebo po telefonu a k výhodné úrokové sazbě přidává také zdarma vedení a správu konta. Peníze nejsou vázány žádnou výpovědní lhůtou a klienti se tak k uloženým penězům okamžitě dostanou," dodal Milan Jursík.

V případě úvěrů jsou klienti z tohoto segmentu zdrženlivější. Půjčku jako možnou cestu, jak si pořídit něco, na co se nedostává finančních prostředků, by zvážilo přes 40 % respondentů. Většina by však dala přednost spíše bankovním půjčkám než půjčkám od rodiny či nebankovních finančních institucí.

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3