INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
UNIQA__negativ_cmykUNIQA pojišťovna vykázala za prvních šest měsíců 2011 celkový růst předepsaného pojistného o 10,7 % na 2,743 miliardy korun. Neživotní segmenty přinesly meziročně o 8,4 % více, životní pojištění dokonce o 17,7 % vyšší předepsané pojistné.

Výsledek životního pojištění (celkem více než 705 milionů Kč na pojistném) potvrdil jak obchodní úspěch opakovaně oceněného inovovaného produktu Rizikové životní pojištění s dividendou, tak i správné nastavení dvou letošních limitovaných edicí jednorázového vkladu Garant FIX. Obě tranše byly vyprodány v řádu několika dnů, protože představovaly pro klienty velmi zajímavou možnost investovat s jistotou. Jednorázové vklady pojistného UNIQA vzrostly meziročně dokonce téměř dvaapůlkrát.

Neživotní pojištění je i nadále stabilním pilířem růstu UNIQA pojišťovny. Za prvních šest měsíců bylo na pojistném předepsáno celkem 2,038 miliardy korun (meziročně + 8,4 %). Výsledky UNIQA jsou o to potěšitelnější v situaci, kdy tento segment i nadále čelí v ČR nepříznivým podmínkám (trh registruje meziročně celkově pokles), zejména s ohledem na pokles cen v autopojištění v posledních letech.

Celkově vykázaly největší dynamiku zdravotní pojištění (+54 %), úrazové (+28 %) a cestovní pojištění (+27 %).

Koncem června 2011 měla UNIQA celkem 626.354 smluv ve kmeni, což byl ve srovnání s loňským 1. pololetím nárůst o 10,8 %. Nejrychleji rostl kmen smluv životního pojištění (+15 %) a povinného ručení (+ 12 %).

Letošní mírnější a výrazně lokální aktivita přírodních živlů přispěla ke zlepšení pojistně technického výsledku.

Koncern UNIQA Group Austria upevňuje pozici v Evropě

Pozitivní vývoj hlásí i mateřský koncern UNIQA Group. Do konce června 2011 navýšil celkový objem pojistného meziročně o 5,3 % (2,83 miliardy EUR) a na většině z 21 evropských trhů dosahoval nadprůměrné dynamiky. Podíl pojistného koncernu ze zemí mimo Rakousko dosáhl 34 % (955 milionů EUR), přičemž nejrychleji rostl region střední a východní Evropy (+11 %).

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již osmnáct let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí významného pojišťovacího koncernu UNIQA International. Značka UNIQA se etablovala již na trzích 21 zemí Evropy. Nedávno byl skupině UNIQA potvrzen opět prestižní rating « A » od Standard & Poor´s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3