INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
UNIQA__negativ_cmykUNIQA pojišťovna vykázala za prvních šest měsíců 2011 celkový růst předepsaného pojistného o 10,7 % na 2,743 miliardy korun. Neživotní segmenty přinesly meziročně o 8,4 % více, životní pojištění dokonce o 17,7 % vyšší předepsané pojistné.

Výsledek životního pojištění (celkem více než 705 milionů Kč na pojistném) potvrdil jak obchodní úspěch opakovaně oceněného inovovaného produktu Rizikové životní pojištění s dividendou, tak i správné nastavení dvou letošních limitovaných edicí jednorázového vkladu Garant FIX. Obě tranše byly vyprodány v řádu několika dnů, protože představovaly pro klienty velmi zajímavou možnost investovat s jistotou. Jednorázové vklady pojistného UNIQA vzrostly meziročně dokonce téměř dvaapůlkrát.

Neživotní pojištění je i nadále stabilním pilířem růstu UNIQA pojišťovny. Za prvních šest měsíců bylo na pojistném předepsáno celkem 2,038 miliardy korun (meziročně + 8,4 %). Výsledky UNIQA jsou o to potěšitelnější v situaci, kdy tento segment i nadále čelí v ČR nepříznivým podmínkám (trh registruje meziročně celkově pokles), zejména s ohledem na pokles cen v autopojištění v posledních letech.

Celkově vykázaly největší dynamiku zdravotní pojištění (+54 %), úrazové (+28 %) a cestovní pojištění (+27 %).

Koncem června 2011 měla UNIQA celkem 626.354 smluv ve kmeni, což byl ve srovnání s loňským 1. pololetím nárůst o 10,8 %. Nejrychleji rostl kmen smluv životního pojištění (+15 %) a povinného ručení (+ 12 %).

Letošní mírnější a výrazně lokální aktivita přírodních živlů přispěla ke zlepšení pojistně technického výsledku.

Koncern UNIQA Group Austria upevňuje pozici v Evropě

Pozitivní vývoj hlásí i mateřský koncern UNIQA Group. Do konce června 2011 navýšil celkový objem pojistného meziročně o 5,3 % (2,83 miliardy EUR) a na většině z 21 evropských trhů dosahoval nadprůměrné dynamiky. Podíl pojistného koncernu ze zemí mimo Rakousko dosáhl 34 % (955 milionů EUR), přičemž nejrychleji rostl region střední a východní Evropy (+11 %).

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již osmnáct let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí významného pojišťovacího koncernu UNIQA International. Značka UNIQA se etablovala již na trzích 21 zemí Evropy. Nedávno byl skupině UNIQA potvrzen opět prestižní rating « A » od Standard & Poor´s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3