INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2010 čistý zisk ve výši 902,6 milionu korun. Velmi dobré hospodaření společnosti v roce 2010 potvrdily i její obchodní výsledky, kde je hlavním ukazatelem předepsané pojistné. V něm ČSOB Pojišťovna za rok 2010 překonala rekordní hranici 10 miliard korun. Finanční sílu ČSOB Pojišťovny v roce 2010 stvrdila i přední světová ratingová agentura Standard & Poor's, která ji začátkem února potvrdila vysoký rating na úrovni A- se stabilním výhledem.

Výsledky jsou dle mezinárodních účetních standardů (IFRS), neauditované.
•    ČSOB Pojišťovna vykázala za rok 2010 čistý neauditovaný zisk 902,6 mil. Kč (podle IFRS).
•    V předepsaném pojistném ČSOB Pojišťovna zaznamenala loni růst celkového předepsaného pojistného o 6,2 % na 10,235 mld. Kč.
•    V životním pojištění se předepsané pojistné meziročně zvýšilo o 13,1 % na 6,291 mld. Kč.
•    V neživotním pojištění předepsané pojistné meziročně mírně kleslo o 3,2 % na 3,944 mld. Kč.
•    ČSOB Pojišťovna je i nadále čtvrtou největší pojišťovnou v ČR s tržním podílem 6,8 %.
•    Na začátku února 2011 byl ČSOB Pojišťovně světovou ratignovou agenturou Standard & Poor's potvrzen vysoký rating na úrovni A- se stabilním výhledem.
„Opět se nám podařilo dosáhnout výsledku, který jednoznačně prokazuje sílu ČSOB Pojišťovny a její obezřetnost v investování svěřených prostředků,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny Jeroen van Leeuwen. Vytvořený zisk se opírá jak o dobré výsledky technického účtu neživotního pojištění, tak především technického účtu životního pojištění. Rok 2010 přitom rozhodně nepatřil k obdobím s nízkým počtem pojistných událostí. Jen náklady na plnění za škody z životního a neživotního pojištění dosáhly loni více než 5 miliard korun.

Finanční stabilitu ČSOB Pojišťovny potvrzuje i vysoký rating na stupni A- se stabilním výhledem, který pojišťovně na začátku února tohoto roku potvrdila přední světová agentura Standard & Poor's. Ratingová agentura mimo jiné pozitivně ohodnotila výbornou úroveň kapitalizace a likviditu ČSOB Pojišťovny, i její konzervativní investiční politiku. „Potvrzení ratingu je především velmi dobrá zprávou pro naše klienty. Prokazuje totiž stabilitu i silnou pozici naší pojišťovny na trhu,“ řekl Jeroen van Leeuwen.

ČSOB Pojišťovna si loni udržela pozici čtvrté největší pojišťovny v České republice. Její celkové předepsané pojistné stouplo meziročně o 6,2 procenta na 10,235 miliardy korun, což odpovídá tržnímu podílu 6,8 procenta. V neživotním pojištění se předepsané pojistné mírně snížilo o 3,2 procenta na 3,944 miliardy korun, v životním pojištění pak předepsané pojistné meziročně vzrostlo o 13,1 procenta na 6,291 miliardy korun.

„Už v roce 2009 byl růst tažen především pojištěním životním, a to hlavně jednorázově placeným,“ komentoval obchodní výsledky ČSOB Pojišťovny Jeroen van Leeuwen. Do jednorázově placených životních pojištění vložili loni klienti ČSOB Pojišťovny přes tři a půl miliardy korun, a její podíl na tomto segmentu trhu tak dosáhl 12,5 procenta.

„Dlouhodobě dosahujeme skvělých výsledků díky vynikající práci vlastních zaměstnanců i výborné spolupráci s našimi agenty, makléři a makléřskými společnostmi,“ dodal Jeroen van Leeuwen.
ČSOB Pojišťovna v loňském roce získala prestižní ocenění, a to 1. místo v soutěži Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna roku 2010“.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3