INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Všichni držitelé kreditních karet od GE Money Bank si mohou letos na podzim vylepšit své bydlení za zvýhodněnou cenu. Díky věrnostnímu programu bene+ totiž od začátku září až do konce listopadu získají zpět 10 % utracené částky z každého nákupu v prodejnách kika, který zaplatí kreditní kartou od GE Money Bank. Navíc se veškerá zvýhodnění vztahují i na již zlevněné zboží.

„Kromě standardních odměn se ve spolupráci s partnery bene+ snažíme pro naše klienty připravovat i speciální časově omezené akce, ve kterých jim nabízíme ještě atraktivnější odměny. Od začátku září je to odměna 10 % z částky zaplacené v síti prodejen kika. Zároveň mohou naši klienti využít také zvýhodněné akce v knihkupectvích Neoluxor, kde až do konce září získají z nákupu zpět dokonce 20 % zaplacené částky," řekl Josef Jehlík, manažer pro rozvoj podnikání GE Money Bank.

Z každého nákupu, který od 1. září do 30. listopadu 2011 klienti GE Money Bank zaplatí kreditní kartou s věrnostním programem bene+ v síti prodejen kika, jim nyní bude vráceno 10 % (v případě debetní karty 5 %) z transakce zpět na účet. Až do 30. září mohou klienti využít také zvýhodněné akce v síti knihkupectví Neoluxor a Neopalladium, kde je odměna dokonce 20 % u kreditních karet a 10 % u debetních karet. Odměna platí na veškeré i zlevněné zboží, a to i při nákupu v internetovém e-shopu.

Věrnostní program bene+ je automaticky a bez poplatku aktivován všem držitelům kreditních karet bene+, MoneyCard Plus, MoneyCard Gold a majitelům účtů Genius Active, Genius Active+, Genius Optimal, Genius Gold, Genius Dual. Odměny jsou připisovány automaticky a program není třeba aktivovat ani na běžných účtech. U bene+ navíc platí, že neexistují žádné skryté podmínky, měsíční stropy nebo vázání odměn na jiný finanční produkt nebo konkrétní účel.

Využívání programu bene+ může klientovi standardně vracet na odměnách až 10 % z nákupu v síti partnerů programu zpět a během speciálních akcí i více. Majitelé kreditních karet získávají odměnu ve výši 1 % ze všech nákupů i mimo partnerskou síť. Odměny z programu bene+ se připisují na kartu vždy na začátku nového zúčtovacího období. Ve výpisu je uvedena částka, kterou získávají jako odměnu zpět, a to ve formě reálných peněz. V současnosti je v programu bene+ zahrnuto 19 partnerů a jejich počet je neustále rozšiřován.

Aktuálními partnery programu bene+ jsou: 123shop.cz, Agip, Auto Kelly, Bontonland, CineStar, Costa Coffee, Corial, Datart, DIRECT Pojišťovna, eiffel optic, FISCHER, Holandské květiny, HUSKY, kika, Neoluxor, Pet Center, Pizza Coloseum, SCANquilt, TICKETPRO.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3