INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

11. červen 2012

Dovolená bývá spojena nejen s odpočinkem, ale i s cestováním. Při poznávání cizích zemí však hrozí i výskyt úrazů a nemocí. ČSOB Pojišťovna sestavila podle svých dlouhodobých statistik žebříček deseti nejčastějších zdravotních komplikací Čechů v zahraničí, na které je třeba si dát obzvlášť pozor.

11. červen 2012

Každému z nás se určitě již někdy stalo, že si rychle nevěděl rady v určité nestandartní situaci. Ať je to dopravní nehoda nebo jen nepříjemný prodavač při reklamaci, kdy se snaží uplatnit právo silnějšího. Určitě je příjemné mít po ruce někoho, kdo nás uklidní, nabídne nám radu a hlavně nám právně poradí, co v nastalé situaci dělat. Právě D.A.S. Vám v těchto situacích pomáhá a chrání člověka před nepříznivými důsledky nahodilých právních sporů a hradí veškeré finančních náklady na prosazení Vašich právních zájmů. Právník na telefonu 24 hodin denně, 365 dní v roce je tím nejlepším řešením!

logo-cap
8. červen 2012

Téměř každý ví, že nemá do zahraničí odjíždět bez cestovního pojištění. Zdaleka ne každý ale ví, jak má postupovat, když dovolenou zkomplikuje nečekaná a nepříjemná situace. Pro likvidaci pojistné události a vyplacení pojistného plnění je však správný postup velmi důležitý. V případě správně sjednaného cestovního pojištění má klient během nesnází možnost využít asistenční služby (AS).

7. červen 2012

Na základě výsledků hospodaření bude UNIQA pojišťovna svým klientům v kapitálovém životním pojištění připisovat za rok 2011 zhodnocení jejich rezerv běžně placeného pojistného ve výši 3,30 – 4,02 %. Smlouvy uzavřené se smluvní technickou úrokovou mírou 3 % a 2,4 % budou zhodnoceny sazbou 3,30 %, smlouvy s úrokovou mírou 4 % si připíší zhodnocení 4,02 %.

6. červen 2012

D.A.S. pojišťovna právní ochrany, a.s. se umístila v prestižní anketě pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku 2011 v kategorii specializované pojištění na skvělém 4. místě. Odbornou anketu Pojišťovna roku 2011 každoročně pořádá Asociace českých pojišťovacích makléřů ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven. Všechny pojišťovny na českém pojistném trhu jsou hodnoceny v této anketě pojišťovacími makléři na základě jejich vlastních zkušeností a expertních znalostí.

6. červen 2012

Není to jen lidská slušnost, která nabádá ke splácení vzniklých dluhů. Tato povinnost vyplývá rovněž z právních předpisů. Pokud nesplácíte své závazky včas, můžete očekávat, že se dostaví vážné následky. Věřitel nebude čekat donekonečna, než zaplatíte. V určitém okamžiku přestane navrhovat smírná řešení a obrátí se přímo na soud a poté, nebude-li dluh uhrazen, i na exekutora. Všechny tyto kroky způsobí dlužníkům velké problémy.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3