ČSOB Pojišťovna spustila nové webové stránky. Reaguje tím na nejnovější statistická zjištění a výsledky průzkumů, které jasně říkají, že klienti se o nákupu finančních produktů stále více rozhodují na základě informací z internetu a chtějí je touto cestou i nakupovat.
Před IX. Fórem Zlaté koruny, které se koná zítra na téma „Finanční produkty v krizi, nebo krize produktů?“, proběhl výzkum agentury Ipsos Tambor zaměřený na finanční chování lidí a jejich vztah k finančním produktům a poskytování finančních služeb. Otázky byly zaměřeny na srozumitelnost produktů, způsob jejich výběru, přístup finančních společností ke klientům, ale také například na funkci rodinných rozpočtů a ochranu spotřebitele.
ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2010 čistý zisk ve výši 902,6 milionu korun. Velmi dobré hospodaření společnosti v roce 2010 potvrdily i její obchodní výsledky, kde je hlavním ukazatelem předepsané pojistné. V něm ČSOB Pojišťovna za rok 2010 překonala rekordní hranici 10 miliard korun. Finanční sílu ČSOB Pojišťovny v roce 2010 stvrdila i přední světová ratingová agentura Standard & Poor's, která ji začátkem února potvrdila vysoký rating na úrovni A- se stabilním výhledem.
I v roce 2010 se ČSOB podařilo dále zvýšit příjmy z běžné obchodní činnosti, když udržitelné provozní výnosy k 31. prosinci 2010 dosáhly 32,512 mld. Kč (+4 % meziročně). Současně došlo k výraznému snížení nákladů na riziko – ukazatel nákladů na úvěrové riziko poklesl meziročně ze 112 na 75 bazických bodů. Právě tyto dva faktory nejvýznamněji přispěly k 24% meziročnímu růstu udržitelného čistého zisku na 13,019 mld. Kč (v porovnání se 10,488 mld. Kč v roce 2009).
GE Money Bank zvýšila v roce 2010 svůj podíl na celkovém objemu poskytnutých spotřebitelských půjček v České republice o 1,2 % na aktuálních 28,8 %. Zatímco trh spotřebitelských půjček v tomto roce spíše stagnoval, portfolio spotřebitelských půjček GE Money Bank narostlo o 3 %. Banka sjednala 154 000 Expres půjček a nadále tak drží pozici druhého největšího poskytovatele spotřebitelských úvěrů v České republice.
Poštovní spořitelna v krátké době uvádí do provozu další Finanční centrum, tentokrát v Praze - Ládví. Nová pobočka je oproti ostatním ve všech ohledech jedinečná. Klienti se mohou těšit na zcela nový design, který se nese ve znamení produktové řady Era. Součástí centra je i několik novinek, které zákazníkům usnadní život. Finanční centrum bude slavnostně uvedeno do provozu 1. března v ulici Střelničná.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...