INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

9. březen 2011

  ČSOB Pojišťovna spustila nové webové stránky. Reaguje tím na nejnovější statistická zjištění a výsledky průzkumů, které jasně říkají, že klienti se o nákupu finančních produktů stále více rozhodují na základě informací z internetu a chtějí je touto cestou i nakupovat.

7. březen 2011

Před IX. Fórem Zlaté koruny, které se koná zítra na téma „Finanční produkty v krizi, nebo krize produktů?“, proběhl výzkum agentury Ipsos Tambor zaměřený na finanční chování lidí a jejich vztah k finančním produktům a poskytování finančních služeb. Otázky byly zaměřeny na srozumitelnost produktů, způsob jejich výběru, přístup finančních společností ke klientům, ale také například na funkci rodinných rozpočtů a ochranu spotřebitele.

4. březen 2011

  ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2010 čistý zisk ve výši 902,6 milionu korun. Velmi dobré hospodaření společnosti v roce 2010 potvrdily i její obchodní výsledky, kde je hlavním ukazatelem předepsané pojistné. V něm ČSOB Pojišťovna za rok 2010 překonala rekordní hranici 10 miliard korun. Finanční sílu ČSOB Pojišťovny v roce 2010 stvrdila i přední světová ratingová agentura Standard & Poor's, která ji začátkem února potvrdila vysoký rating na úrovni A- se stabilním výhledem.

4. březen 2011

I v roce 2010 se ČSOB podařilo dále zvýšit příjmy z běžné obchodní činnosti, když udržitelné provozní výnosy k 31. prosinci 2010 dosáhly 32,512 mld. Kč (+4 % meziročně). Současně došlo k výraznému snížení nákladů na riziko – ukazatel nákladů na úvěrové riziko poklesl meziročně ze 112 na 75 bazických bodů. Právě tyto dva faktory nejvýznamněji přispěly k 24% meziročnímu růstu udržitelného čistého zisku na 13,019 mld. Kč (v porovnání se 10,488 mld. Kč v roce 2009).

3. březen 2011

GE Money Bank zvýšila v roce 2010 svůj podíl na celkovém objemu poskytnutých spotřebitelských půjček v České republice o 1,2 % na aktuálních 28,8 %. Zatímco trh spotřebitelských půjček v tomto roce spíše stagnoval, portfolio spotřebitelských půjček GE Money Bank narostlo o 3 %. Banka sjednala 154 000 Expres půjček a nadále tak drží pozici druhého největšího poskytovatele spotřebitelských úvěrů v České republice.

3. březen 2011

    Poštovní spořitelna v krátké době uvádí do provozu další Finanční centrum, tentokrát v Praze - Ládví. Nová pobočka je oproti ostatním ve všech ohledech jedinečná. Klienti se mohou těšit na zcela nový design, který se nese ve znamení produktové řady Era. Součástí centra je i několik novinek, které zákazníkům usnadní život. Finanční centrum bude slavnostně uvedeno do provozu 1. března v ulici Střelničná.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3