ČSOB nabízí od srpna loňského roku ČSOB Kreditní kartu World, která má několik nových funkcí a výhod. Banka vrací při nákupu kreditní kartou 1 % z každého nákupu a díky aktivnímu využívání této karty tak klienti za více než půl roku ušetřili již přes 17 milionů korun. Oblíbenost ČSOB Kreditní karty World potvrzuje také meziroční nárůst počtu transakcí o 190 % a jejich objemu o 150 %. Utratí-li uživatel kartou více než 5 000 Kč, má ji bez poplatku. Na tuto výhodu dosáhly dvě třetiny klientů.
Komerční banka instalovala ve spolupráci s MasterCard jako první na českém trhu automaty s možností platby kartou prostřednictvím kontaktní i bezkontaktní technologie. Technologie usnadní placení na parkovištích, v automatech s občerstvením či jiných samoobslužných terminálech.
Pozici nejúspěšnějšího fondu si stále drží ČSOB Akciový fond – Vodního bohatství a potvrzuje, že investice do vody jsou velmi perspektivní. Za poslední rok vzrostl nejvíce ze všech nabízených fondů, konkrétně o 23,42 %. Jeho pětiletá výkonnost činí 16,77 % p.a. Velmi dobrých výsledků dosahuje také fond ČSOB akciový mix, jehož výkonnost se za poslední rok blíží 20 %, pětiletá výkonnost dosahuje téměř 18 % p.a. Průměrný výnos ČSOB otevřených fondů v CZK za poslední rok činil 6,08 %. Sedmnáct fondů vzrostlo o více než 2 % a sedm dokonce o více než 10 %.
Od března mohou klienti ČSOB investovat do tří nových produktů. Optimum Fund ČSOB Svět a pivní prémie 1 je strukturovaný fond určený investorům, kteří chtějí co nejvíce využít potenciál kvalitních světových akcií, mezi nimi i těch, které jsou spojeny s výrobou piva. V nabídce se také objevuje strukturovaný fond ČSOB Svět s bonusem pivovarů 1, který je vhodný pro eurového investora. Novou nabídku uzavírá Optimum Fund ČSOB Perspektivních trhů 3, který usiluje o růst prostřednictvím investic navázaných na globální akcie.
Společnost MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, a PRIME Research dnes zveřejnily výsledky druhého ročníku průzkumu mobilních plateb MasterCard Mobile Payments Study, který zkoumal více než 13 milionů komentářů na sociálních sítích Twitter a Facebook i na řadě internetových blogů a fór po celém světě. Studie ukazuje vstřícnější postoj k mobilním platbám a rapidní nárůst jejich využívání ze strany spotřebitelů i akceptace mezi obchodníky. Ti je v 88 procentech hodnotí pozitivně a řada z nich uvádí, že přijímání mobilních plateb je pro ně konkurenční výhodou. Jelikož mobilní platby využívá čím dál více spotřebitelů, mohli by se obchodníci, kteří se tyto platby přijímat zdráhají, časem ocitnout v nevýhodě.
Průměrný výnos nesplacených zajištěných a strukturovaných fondů ČSOB od svého vzniku dosahuje hodnoty 4,53 % ročně (odpovídá 5,32 % na depozitech před zdaněním). Nejlépe se ke konci minulého roku dařilo fondu Global Partners ČSOB Vitálních firem 1, který si připsal i nejvyšší roční výnos od svého vzniku, a to 12,76 % p. a. Podle expertů z ČSOB lze letos očekávat vyšší volatilitu na akciových trzích. Investice do zajištěných a strukturovaných fondů tak mohou více oslovovat investory preferující konzervativní strategie.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...