INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

MartinTucek NAHLED
10. červen 2014

Nehledě na způsobu výpočtu Dne daňové svobody, jsou to právě daňové úniky a podvody, které jeho toto datum posouvá o řadu dní dále. Délka období v roce, kdy vytváříme hodnoty, jež jsou rozdělovány prostřednictvím státního rozpočtu, by tak mohla být znatelně kratší, nebýt šedé ekonomiky. A také pokud by nadnárodní společnosti platili daně tam, kde podnikají, nikoliv v daňových rájích. Konkrétním dnem daňové svobody, ať už dle výpočtu různých institucí připadá na 10. června, nebo správněji na 27. června 2014, tak může zahýbat lepší výběr daní.

9. červen 2014

Klienti ČSOB nyní mohou na své pobočce využívat nejen bankovní služby. Čas i peníze jim a ostatním zájemcům ušetří nabídka bankopojištění, díky níž mají vedle bankéře k dispozici i pojišťovacího poradce. S ním si mohou sjednat pojistné produkty i zkontrolovat smlouvy stávající.

6. červen 2014

ČSOB přináší v červnu dvě nové možnosti pro investice. Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1 je strukturovaný fond, který reaguje na rostoucí index důvěry firem a spotřebitelů i na návrat investic na evropský trh. Druhý fond Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3 je připraven exkluzivně pro vybranou skupinu klientů a jeho výnos se váže na vývoj evropského akciového indexu Euro Stoxx 50®, který obsahuje 50 významných společností eurozóny.

5. červen 2014

Češi si oblíbili jednoduché placení bezkontaktními kartami a mnohem více začali bezhotovostní transakce využívat v obchodech. V květnu použilo svou platební kartu u obchodníka alespoň jednou přibližně 45 % klientů ČSOB a Ery, což představuje meziroční nárůst o celých 10 procentních bodů. V létě navíc klienti ČSOB a Ery mohou ve vybraných obchodech získat při platbě svou debetní i kreditní kartou i více než třetinové slevy.

4. červen 2014

Využití moderních technologií, individuální produkty nebo krytí širší škály rizik. To jsou novinky, které si pojišťovny připravily pro své klienty. A která z nich je nejlepší? O tom může rozhodnout veřejnost v anketě Pojišťovací inovátor 2014, která je součástí výzkumu Nejlepší pojišťovna 2014. Partnery jsou společnosti IBM Česká republika a KPMG Česká republika.

4. červen 2014

Evropský trh s nebankovními úvěry loni rostl. Vyplývá to ze statistik evropské federace Eurofinas. Objem nových úvěrů poskytnutých členskými firmami Eurofinas v roce 2013 dosáhl výše 322 miliard eur, což je o 1,5 % více než v roce 2012. Eurofinas zastřešuje poskytovatele spotřebitelských úvěrů a financování automobilů ze sedmnácti zemí Evropské unie. Poskytovatele z České republiky v Eurofinas zastupuje Česká leasingová a finanční asociace (ČLFA).

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3