Společnost Conectart, největší provozovatel kontaktních center v Česku, našla náhradu za své dva kolegy. Daniel Kittnar se ujal pozice divizního ředitele pro Prahu, Ústí nad Labem, Jihlavu, Brno a Hradec Králové a Karel Hercík se stal novým IT ředitelem pro Českou republiku.
Daniel Kittnar před nástupem do společnosti nasbíral zkušenosti v provozech call center v Equa Bank a následně ING Bank, kde se naučil dokonale porozumět potřebám klientů. Následně v Conectartu zastával téměř dva roky pozici manažera call centra. „Conectart mi za ta léta přirostl k srdci a já jsem vděčný za novou roli a svěřenou agendu. Udělám vše proto, aby to v Conectartu šlapalo jako hodinky a svá kontaktní centra nám v rámci outsourcingu svěřovalo stále více klientů,” dodává ke svému povýšení Daniel Kittnar, nový divizní ředitel Conectart.
Karel Hercík stál v čele týmů ve společnostech jako Deloitte, 4HOME nebo M&M Reality, čímž načerpal znalosti napříč různými obory. Pracoval také pro Ministerstvo spravedlnosti ČR jako Chief Information Officer. „Jsme si zcela vědomi potřeby zaměřovat se na propojení lidského faktoru s AI. V čele IT budu vývoj řídit tak, abychom směřovali k dlouhodobému zjednodušení práce našich operátorů a udržitelnému pokroku napříč trhy,” říká Karel Hercík, nový IT ředitel Conectart.
Letos na jaře společnost Conectart expandovala na polský a slovenský trh. Finanční část akvizice proběhla v květnu a v září došlo ke sjednocení obchodní značky.
(tz)