INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

unnamed 1Nasednout na ještěrku, projíždět uličkami největšího velkoobchodu v Česku a starat se o to, aby v regálech byl vždy dostatek kvalitního zboží za stabilně výhodné ceny. I tak může na první pohled vypadat práce ve velkoobchodu makro ČR.

Nová náborová kampaň „m“, kterou řetězec právě spouští, však uchazečům ukáže, že ve skutečnosti jde o mnohem víc. Přiblíží zásadní hodnoty, ve kterých je makro podle vlastních zaměstnanců výjimečné. Opírat se přitom bude o EVP (Employee Value Proposition) – projekt, který tvorbě nové dlouhodobé komunikace předcházel a přinesl cenná data.

Česká republika patří dlouhodobě k zemím s nejnižší nezaměstnaností v celé Evropské unii. Ke konci letošního října byla s mírou 2,9 % na třetím místě za Polskem (2,8 %) a Maltou (2,5 %). I proto v tuzemsku zaměstnavatelé musí při hledání nových pracovníků zohledňovat řadu lokálních specifik. Platí to také pro velkoobchod makro ČR. Ten sice spadá do skupiny METRO AG, jež se řídí mezinárodními hodnotami, má společný styl náborové komunikace a intenzivně pracuje na budování značky dobrého zaměstnavatele, ale pro Českou republiku bylo při tvorbě strategie nutné vzít v úvahu i to, v čem se tuzemský trh práce od ostatních liší.

„Mnoho konkurenčních firem naší velikosti využívá v oblasti Employer Brandingu globální komunikaci. My jsme se ale rozhodli připravit lokální kampaň založenou na datech a faktech z českého pracovního trhu. Díky tomu je komunikace vysoce autentická a relevantní pro potenciální kandidáty,“ říká Klára Jakubcová, Employer Branding manažerka společnosti makro ČR, která za projektem stojí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3