INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Novou podzimní spotřebitelskou sběratelskou soutěž zahajuje řetězec supermarketů BILLA. Zákazníci si v ní za nasbírané samolepky za nákupy budou moci vybrat jednu z osmi kvalitních plyšových hraček ve tvaru ovoce a zeleniny. Soutěž bude probíhat ve všech filiálkách BILLA do 27. listopadu.

Čerstvost: v BILLE nejvyšší priorita

„Superosma je originální čistě česká kampaň," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Plyšáci jsou kvalitní a opravdu velmi povedené hračky. Za určitý počet samolepek je budeme rozdávat zdarma, dost si od toho slibujeme," dodal Szczypka. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny.

Hrací kartu dostanou zákazníci v každém obchodě BILLA. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostanou zdarma samolepky určené k vylepení do této karty. Plyšovou hračku dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V průběhu celé kampaně budou v týdenních letácích v nabídce zdůrazňovány prémiové produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc. Maskoti v kostýmech plyšáků budou navštěvovat jednotlivé obchody a rozdávat v nich pexesa, obrázky a další informace k soutěži.

Poznámka: Vizuály kampaně včetně popisů všech postaviček a dalšího obrazového materiálu zašleme na vyžádání, případně je najdete ke stažení na www.dbm.cz v oddíle Mediaservis přiložené u této tiskové zprávy.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3