Čerstvost: v BILLE nejvyšší priorita
„Superosma je originální čistě česká kampaň," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Plyšáci jsou kvalitní a opravdu velmi povedené hračky. Za určitý počet samolepek je budeme rozdávat zdarma, dost si od toho slibujeme," dodal Szczypka. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny.
Hrací kartu dostanou zákazníci v každém obchodě BILLA. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostanou zdarma samolepky určené k vylepení do této karty. Plyšovou hračku dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V průběhu celé kampaně budou v týdenních letácích v nabídce zdůrazňovány prémiové produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc. Maskoti v kostýmech plyšáků budou navštěvovat jednotlivé obchody a rozdávat v nich pexesa, obrázky a další informace k soutěži.
Poznámka: Vizuály kampaně včetně popisů všech postaviček a dalšího obrazového materiálu zašleme na vyžádání, případně je najdete ke stažení na www.dbm.cz v oddíle Mediaservis přiložené u této tiskové zprávy.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.
Více informací na: http://www.billa.cz
(tz)