INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hypermarkety INTERSPAR jsou díky širokému a kvalitnímu sortimentu vhodným místem pro rodinný nákup. Aby bylo nakupování pro zákazníky ještě příjemnější, připravila společnost SPAR ČOS i na podzim bohatou nabídku, v nichž mohou zákazníci nakoupit výrobky za příznivé ceny napříč celým sortimentem. K podpoře pozitivního cenového vnímání zákazníků byla v září spuštěna také nová kampaň s mottem „Přišli si jen pro banány v akci...".

„V našich prodejnách mají zákazníci možnost nakoupit snadno, rychle a kvalitně široké spektrum zboží, což předurčuje INTERSPAR jako skvělé místo pro velký rodinný nákup," uvedl Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS. „Také pro podzimní období jsme připravili našim zákazníkům řadu skvělých nabídek, díky nimž mohou nakoupit potraviny a další zboží za velmi příznivé ceny, " dodal Martin Ditmar.

Tipy z podzimní nabídky

- Piva pro závěr grilovací sezóny i podzimní romance s chutí vína

Pro závěr grilovací sezóny připravil INTERSPAR širokou nabídku piv, která si v akci mohou zákazníci dopřát se slevou až 33 %. Podzim jistě zpříjemní také nabídka výjimečných vín, jako je třeba Veltlínské zelené pozdní sběr nebo francouzské Cuvée Jean-Paul rouge, k němuž sommelier INTERSPARU Vlastimil Vávra uvádí: „Lahodné červené suché víno nabízí vůni a chuť po zralých lesních plodech se špetkou koření a lékořice. Skvělé je ke grilovaným steakům, drůbeži či jehněčímu masu."

S chutí do školy i do přírody

V prodejnách společnosti SPAR ČOS najdou zákazníci pestrou nabídku potravin, drogistického a dalšího nepotravinářského zboží. Zakoupit zde mohou také například funkční outdoorové a indoorové sportovní oblečení pod privátní značkou Everton, s cenovým zvýhodněním až 50 % na vybrané položky, včetně dětských softshellových bund a trekkingových kalhot, které se začátkem školního roku jistě potěší především rodiče školáků.

Nová cenová kampaň SPAR ČOS

V září spustila společnost SPAR ČOS novou cenovou kampaň pod názvem „Přišli si jen pro banány v akci...". Je zaměřena na posílení příznivého cenové vnímání u zákazníků, kteří do prodejen v síti SPAR ČOS míří především pro výrobky z akční nabídky. Kampaň proto představuje hypermarkety INTERSPAR a supermarkety SPAR jako místo s širokým sortimentem vhodné pro kvalitní rodinný nákup a zároveň motivuje zákazníky k větším nákupům. Akce je podpořena v instore komunikaci, letáky, na webových stránkách společnosti SPAR ČOS i na Facebooku a tištěnou i outdoorovou inzercí. Kampaň připravila agentura WMC/GREY a poběží do konce října.

Více informací na:

www.interspar.cz

www.facebook.com/Interspar.cz Staňte se našimi fanoušky!

SPAR Česká obchodní společnost s. r. o. patří do skupiny SPAR Rakousko. Hrubý obrat z prodeje za rok 2011 činil 547 mil. eur, což představuje nárůst oproti předchozímu roku o 6,8 % (očištěno od změn kurzu). SPAR provozuje v České republice 41 obchodů (33 hypermarketů INTERSPAR, 6 supermarketů SPAR a 2 prodejny SPAR City), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací Interspar, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.

SPAR ČOS je od září 2002 členem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Od prosince 2011 vykonává funkci viceprezidenta pro obchod SOCR ČR Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS.

SPAR ČOS ve spolupráci s občanským sdružením Zdraví-Život vytvořil projekt „Daruj krev v pravou chvíli", jehož smyslem je zvýšit počet bezpříspěvkových dárců krve. Více na www.darujikrev.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3