Společnost Alza.cz a.s., největší prodejce počítačů a elektroniky, dosáhla v roce 2012 celkového obratu 7,651 miliardy Kč a vyřídila přes 2,5 milionu objednávek. V roce 2012 Alza prodala přes 250 tisíc notebooků, počítačů a tabletů, což svědčí o nejvyšší odbornosti Alza.cz v oboru počítačů a elektroniky.
Tam, kde Alza zavedla unikátní službu AlzaDrive, ji využilo více než 30% zákazníků, což opět potvrzuje, že Alza.cz stále zvyšuje pohodlí svých zákazníků.
Alza.cz zaznamenala velmi úspěšný rok. Většina obratu i nadále pochází z tradičních IT komodit, nicméně enormně rostl zájem o vybavení domácností televizemi a bílým zbožím, raketový start zaznamenal prodej elektronických licencí a hraček. Celkový počet poboček se zvýšil na 33. Dále došlo k rozšíření a modernizaci showroomu v pražských Holešovicích a k otevření unitní služby Alza Drive. Alza.cz se stala výhercem třech hlavních cen českého internetu – Shop roku 2012, Křišťálová Lupa 2012 a MasterCard Obchodník roku 2012 – kategorie internetový prodejce. Obrat společnosti meziročně vzrostl o 13,5 % na celkových 7,651 miliardy Kč a Alza.cz vyřídila přes 2,5 mil objednávek.
„Internetové prostředí je turbulentní obor a plánování byznysu v něm není lehká disciplína. O to více nás těší, že většinu učiněných kroků, které se v Alze udály, naši zákazníci vítají. Snažíme se neustále zvyšovat kvalitu služeb a máme radost, že se nám to daří,“ řekl Jaromír Řánek, marketingový ředitel Alza.cz a.s.
Alza.cz díky dobré spolupráci s dodavateli zvládla efektivně vykrývat požadavky trhu, a tak výsledkům výrazně pomohl i fakt, že zákazníci měli na výběr ze stále bohatší nabídky tabletů, ultrabooků, elektronických čteček a chytrých televizí. Alza.cz rovněž uvedla na trh řadu očekávaných novinek, mezi jinými Samsung Galaxy III, Windows 8, očekávaný herní hit Diablo 3, Apple iPad Mini a řadu dalších.
Pro rok 2013 si Alza.cz vytyčila jako hlavní cíl další zvyšování zákaznické spokojenosti. Mimo to se společnost ještě více zaměří na bližší spolupráci s dodavateli s cílem připravit řadu nových zajímavých produktů a ještě nižších cen pro své zákazníky.
„Naše cíle jsou vždy velice ambiciózní, ale víme, že máme tým skvělých zaměstnanců a miliony skvělých zákazníků, jejichž spokojenost je pro Alza.cz tím nejdůležitějším. To jsou základní předpoklady, které nám umožňují stanovené cíle plnit a překonávat,“ dodal Petr Pražák, provozní ředitel společnosti Alza.cz a.s.
Více informací na www.alza.cz
(tz)