INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Creditinfo Czech Republic, přední poskytovatel finančních, kreditních a marketingových informací o českých a slovenských firmách, změnila název na Soliditet a na trh vstupuje s novou korporátní identitou. Na trh uvede unikátní know-how v oblasti získávání nových a spolehlivých obchodních partnerů i nové možnosti a vysokou přidanou hodnotu v oblasti řízení kreditních rizik. V rámci skupiny Bisnode se český Soliditet stává členem prestižní skandinávské značky Soliditet, jejíž úspěšná historie sahá až do roku 1908.

„Vítáme příležitost obohatit naši historii a úspěšné fungování na českém trhu o zkušenosti a know-how, které nám rebranding Soliditet umožňuje. Na lokálním trhu v dohledné době představíme nové možnosti a vysokou přidanou hodnotu v oblasti řízení rizik a vyhledávání vhodných a spolehlivých obchodních partnerů," řekl David Farský, ředitel společnosti Soliditet.

Soliditet ve střednědobém horizontu na českém trhu nabídne svým zákazníkům další produkty a služby zaměřené na vyšší míru integrace dat ze zahraničních trhů a posílení implementace datových zdrojů ať již pro účely řízení kreditního rizika, tak i v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových řešení. Atraktivní novinky s unikátním know-how přinese Soliditet u portfolia produktů a služeb, které uživatelům pomáhají získávat nové a spolehlivé obchodní partnery doma i na evropských trzích.

„Úspěšný rebranding Soliditet a jasný strategický plán jeho další rozvoje jsou součástí dlouhodobého cíle nadnárodní skupiny Bisnode být jedničkou v poskytování digitálních obchodních informací v Evropě. Vysoce kvalifikovaný tým Soliditet v České republice je již plně zaintegrován do rozvojových cílů naší skupiny, jejichž součástí je i expanze služeb Soliditet," uvedla Alena Seoud, Country manažerka skupiny Bisnode s tím, že hlavním posláním zůstává maximální podpora zákazníků, kteří mají možnost na základě relevantních informací uskutečňovat správná rozhodnutí kdykoliv a kdekoliv. „Tímto naplňujeme naši misi pomáhat zákazníkům maximalizovat jejich prodeje, minimalizovat rizika a usnadnit obchodní rozhodnutí," dodala Alena Seoud.

„Díky značné otevřenosti naší ekonomiky a významné podpoře Bisnode dlouhodobě spatřujeme obrovské příležitosti přinést pod vlajkou Soliditet našim klientům nová precizní řešení v oblasti řízení kreditních rizik i významný užitek z připravovaných marketingových řešení se zaměřením na podporu našich lokálních zákazníků při rozšiřování jejich exportní politiky. Současně se zaměříme na zvyšování kvality a rozsahu lokáních dat.. Tyto aktivity Soliditet razantně zvýší užitnou hodnotu pro všechny naše klienty,." doplnil David Farský.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3