INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Creditinfo Czech Republic, přední poskytovatel finančních, kreditních a marketingových informací o českých a slovenských firmách, změnila název na Soliditet a na trh vstupuje s novou korporátní identitou. Na trh uvede unikátní know-how v oblasti získávání nových a spolehlivých obchodních partnerů i nové možnosti a vysokou přidanou hodnotu v oblasti řízení kreditních rizik. V rámci skupiny Bisnode se český Soliditet stává členem prestižní skandinávské značky Soliditet, jejíž úspěšná historie sahá až do roku 1908.

„Vítáme příležitost obohatit naši historii a úspěšné fungování na českém trhu o zkušenosti a know-how, které nám rebranding Soliditet umožňuje. Na lokálním trhu v dohledné době představíme nové možnosti a vysokou přidanou hodnotu v oblasti řízení rizik a vyhledávání vhodných a spolehlivých obchodních partnerů," řekl David Farský, ředitel společnosti Soliditet.

Soliditet ve střednědobém horizontu na českém trhu nabídne svým zákazníkům další produkty a služby zaměřené na vyšší míru integrace dat ze zahraničních trhů a posílení implementace datových zdrojů ať již pro účely řízení kreditního rizika, tak i v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových řešení. Atraktivní novinky s unikátním know-how přinese Soliditet u portfolia produktů a služeb, které uživatelům pomáhají získávat nové a spolehlivé obchodní partnery doma i na evropských trzích.

„Úspěšný rebranding Soliditet a jasný strategický plán jeho další rozvoje jsou součástí dlouhodobého cíle nadnárodní skupiny Bisnode být jedničkou v poskytování digitálních obchodních informací v Evropě. Vysoce kvalifikovaný tým Soliditet v České republice je již plně zaintegrován do rozvojových cílů naší skupiny, jejichž součástí je i expanze služeb Soliditet," uvedla Alena Seoud, Country manažerka skupiny Bisnode s tím, že hlavním posláním zůstává maximální podpora zákazníků, kteří mají možnost na základě relevantních informací uskutečňovat správná rozhodnutí kdykoliv a kdekoliv. „Tímto naplňujeme naši misi pomáhat zákazníkům maximalizovat jejich prodeje, minimalizovat rizika a usnadnit obchodní rozhodnutí," dodala Alena Seoud.

„Díky značné otevřenosti naší ekonomiky a významné podpoře Bisnode dlouhodobě spatřujeme obrovské příležitosti přinést pod vlajkou Soliditet našim klientům nová precizní řešení v oblasti řízení kreditních rizik i významný užitek z připravovaných marketingových řešení se zaměřením na podporu našich lokálních zákazníků při rozšiřování jejich exportní politiky. Současně se zaměříme na zvyšování kvality a rozsahu lokáních dat.. Tyto aktivity Soliditet razantně zvýší užitnou hodnotu pro všechny naše klienty,." doplnil David Farský.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3