INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Creditinfo Czech Republic, přední poskytovatel finančních, kreditních a marketingových informací o českých a slovenských firmách, změnila název na Soliditet a na trh vstupuje s novou korporátní identitou. Na trh uvede unikátní know-how v oblasti získávání nových a spolehlivých obchodních partnerů i nové možnosti a vysokou přidanou hodnotu v oblasti řízení kreditních rizik. V rámci skupiny Bisnode se český Soliditet stává členem prestižní skandinávské značky Soliditet, jejíž úspěšná historie sahá až do roku 1908.

„Vítáme příležitost obohatit naši historii a úspěšné fungování na českém trhu o zkušenosti a know-how, které nám rebranding Soliditet umožňuje. Na lokálním trhu v dohledné době představíme nové možnosti a vysokou přidanou hodnotu v oblasti řízení rizik a vyhledávání vhodných a spolehlivých obchodních partnerů," řekl David Farský, ředitel společnosti Soliditet.

Soliditet ve střednědobém horizontu na českém trhu nabídne svým zákazníkům další produkty a služby zaměřené na vyšší míru integrace dat ze zahraničních trhů a posílení implementace datových zdrojů ať již pro účely řízení kreditního rizika, tak i v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových řešení. Atraktivní novinky s unikátním know-how přinese Soliditet u portfolia produktů a služeb, které uživatelům pomáhají získávat nové a spolehlivé obchodní partnery doma i na evropských trzích.

„Úspěšný rebranding Soliditet a jasný strategický plán jeho další rozvoje jsou součástí dlouhodobého cíle nadnárodní skupiny Bisnode být jedničkou v poskytování digitálních obchodních informací v Evropě. Vysoce kvalifikovaný tým Soliditet v České republice je již plně zaintegrován do rozvojových cílů naší skupiny, jejichž součástí je i expanze služeb Soliditet," uvedla Alena Seoud, Country manažerka skupiny Bisnode s tím, že hlavním posláním zůstává maximální podpora zákazníků, kteří mají možnost na základě relevantních informací uskutečňovat správná rozhodnutí kdykoliv a kdekoliv. „Tímto naplňujeme naši misi pomáhat zákazníkům maximalizovat jejich prodeje, minimalizovat rizika a usnadnit obchodní rozhodnutí," dodala Alena Seoud.

„Díky značné otevřenosti naší ekonomiky a významné podpoře Bisnode dlouhodobě spatřujeme obrovské příležitosti přinést pod vlajkou Soliditet našim klientům nová precizní řešení v oblasti řízení kreditních rizik i významný užitek z připravovaných marketingových řešení se zaměřením na podporu našich lokálních zákazníků při rozšiřování jejich exportní politiky. Současně se zaměříme na zvyšování kvality a rozsahu lokáních dat.. Tyto aktivity Soliditet razantně zvýší užitnou hodnotu pro všechny naše klienty,." doplnil David Farský.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3