Vonné stromečky Black Elegance Orchidea a Lemmon vnášejí do automobilů příjemné pocity. Každého, kdo si tyto vůně zakoupí, může také hřát vědomí, že podporuje domácí produkci a práci zdravotně postižených občanů. Dodavatel Mont Group totiž zaměstnává hendikepované osoby a používá logo Český výrobek.
Logo Český výrobek nesou ty nejlepší domácí produkty. Patří mezi ně uzeniny známé rodinné firmy VÁHALA s.r.o. z Hustopěčí nad Bečvou, oceněné naposledy Zlatou Salimou 2014. Jaký se však za slavným jménem skrývá příběh?
Značka Kores získala ocenění Czech Superbrands Award 2014, které v daném regionu získávají nejlepší značky na základě preference zákazníků a hodnocení odborné poroty. „Ocenění Czech Superbrands Award je pro nás důkazem pozitivní zpětné vazby od zákazníků i odborné veřejnosti a silného povědomí o značce Kores. Velmi si jej proto vážíme a je pro nás povzbuzením do další práce,“ říká Ing. Jana Hubálková, Sales and Marketing Director, Kores Praha.
Společnost AGC Automotive, která je součástí skupiny AGC, zahájila ve svém areálu v Chudeřicích na Teplicku výrobu autoskel v nově postavené výrobní hale. Investice za zhruba 135 milionů korun umožní firmě pokrýt rostoucí poptávku automobilek po autosklech. Výstavba haly v jednom z největších závodů na výrobu autoskel v Evropě trvala zhruba půl roku. Firma díky tomu vytvořila 15 nových pracovních míst.
Již pošesté nabídlo Brno firmám sto tisíc korun formou voucheru na výzkum s místními vědci. Letos se Jihomoravskému inovačnímu centru (JIC), které inovační vouchery spravuje, přihlásilo rekordních 223 firem. Převažují podniky ze strojírenství, většina z nich chce výzkum od Vysokého učení technického v Brně. O příjemcích dotace rozhodne veřejné losování 27. května. I letos rozdělí Brno 4 miliony korun.
Společnost ARMEX ENERGY, která patří k předním alternativním dodavatelům elektřiny a zemního plynu, v loňském roce zdvojnásobila počet zákazníků na 27.000. Tržby společnosti za prodej elektřiny a zemního plynu pak loni vzrostly na 1,5 miliardy korun ze 670 milionů v roce 2012.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...