INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

10. únor 2015

Za necelé dva roky 20 kamenných poboček. To je výsledek dosavadní expanze společnosti ARMEX ENERGY, která se rozhodla jít jinou cestou než ostatní dodavatelé energií. Jubilejní 20. pobočku dnes firma otevřela v Uherském Hradišti. Pobočky, které zaměstnávají již přes 50 lidí, zákazníkům nabízejí také energetické poradenství. Firma, která dodává elektřinu a zemní plyn více než 33.000 zákazníků, má v plánu otevírat další pobočky po celé České republice. Jen letos jich bude zhruba deset.

9. únor 2015

 Přes dva tisíce velkých firem v Česku bude muset od prosince roku 2015 zpracovávat každé čtyři roky energetický audit. „Novou povinnost jim má ukládat novela zákona o hospodaření energií, kterou aktuálně projednávají poslanci. Smyslem novely je ukázat podnikatelům možnosti pro energeticky úsporná řešení, která povedou nejen ke snížení výdajů vynakládaných za energie, ale budou rovněž šetrná k životnímu prostředí. V návrhu se však počítá i s alternativou – místo pravidelných energetických auditů mohou firmy zavést do praxe příslušné normy ISO 50001 - Systém managementu hospodaření s energií nebo ISO 14001 - Systém environmentálního řízení,“ říká Jakub Kejval, generální ředitel certifikační společnosti Bureau Veritas.

9. únor 2015

Energetická společnost E.ON nově spolupracuje s pojišťovnou Kooperativa, která nabízí zákazníkům E.ON výrazné slevy na pojištění. Domácnosti například ušetří 30 % na pojištění domácnosti, bytu nebo rodinného domu a odpovědnosti občanů. Pro podnikatele je pak připravena sleva 20 % na pojištění jejich majetku a odpovědnosti.

4. únor 2015

Vroce 2014 v České republice vzniklo 24 870 nových firem, nejvíce od předkrizového roku 2007. Výrazný růst zájmu o zakládání nových firem souvisí s očekáváním optimistického vývoje tuzemské ekonomiky a chutí podnikatelů investovat do nových projektů. Celkový počet společností v ČR přesáhl 411 000 a meziročně se zvýšil o pět procent.Informace vyplývají z databází a výpočtů poradenské společnosti Bisnode.

Trofej
3. únor 2015

Absolutním vítězem a držitelem titulu MasterCard Obchodník roku 2014 se stejně jako loni stala IKEA Česká republika. Ta byla také oceněna v rámci oborových kategorií jako MasterCard Obchodník pro domácnost 2014.Mezi další vítěze oborových kategorií patří Kaufland, Sportisimo, Deichmann, mall.cz, dm drogerie markt, Neoluxor, czc.cz a OBI. 

IMG 4215
29. leden 2015

Z průzkumu, který mezi českými exportéry pro loňský ročník Exportní ceny DHL UniCredit zpracovala společnost NSG Morison, vyplývá, že více než třetina (33,85 %) dotázaných firem využívá při exportu do zahraničí služeb agentury CzechTrade.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3