Nárůstem obratu o 5,85 % na 7,214 mld. CZK oslavila dm v České republice v právě ukončeném obchodním roce 2014/15 překročení 7miliardové hranice obratu. Při konstantním počtu prodejen dm (220) zaznamenala dm Česká republika v porovnání s předchozím rokem výrazně dynamičtější růst.
Společnost PPL oslavila 20 let své existence. Za tu dobu si vybudovala přední místo mezi českými přepravními společnostmi, stala se součástí mezinárodní sítě a nedávno své kulatiny nepřímo oslavila doručením jubilejní dvousetmilionté zásilky. V následujících letech, kromě zavádění nových služeb a produktů, chystá navýšení distribučních kapacit, počtu zaměstnanců a větší propojení s Evropou.
Zájem o řemeslo má stále okolo 28 % středoškoláků. V České republice je dlouhodobě patrný pokles zájmu žáků o odborná učiliště, což dokládají i čísla Českého statistického úřadu (ČSÚ) a statistická ročenka školství, kterou vydává Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy. Ke konci 90. let zaznamenala učiliště prudký pokles počtu žáku, ale od školního roku 2005/06 se situace ustálila a platí, že více než čtvrtina všech středoškoláků jsou žáci odborných učilišť.
Vláda na svém jednání schválila návrh MPO na změnu usnesení z roku 2011, které umožňovalo vznik fondu pro podporu začínajících podnikatelů. Nový Národní inovační fond (NIF) bude nástupcem původně zamýšleného
Zpětný odběr výrobků jako nástroj oběhového hospodářství. To bude stěžejním tématem již šestého ročníku Semináře nejen pro Zelené firmy, který se uskuteční 10. listopadu v Toulcově dvoře v Praze. V rámci semináře se odborníci zaměří na problematiku oběhového hospodářství v České republice, na opětovné a materiálové využití odpadu. Semináře se mohou kromě firem bezplatně zúčastnit nejen odborníci, ale i široká veřejnost nebo studenti.
Brněnský Skypicker.com pokračuje v netradičním pojetí personalistiky cílené na mladé talenty. Po vstupu do brněnského centra inovativní spolupráce UNIFER zacílila společnost i na pražské vysoké školy a stala se partnerem kreativního workshopu o marketingu Creative Camp, který pořádají studenti a absolventi oboru Marketingové komunikace a PR z Karlovy univerzity.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...