Všechno je naprodej. I dobrá pověst se dá koupit. Alespoň to tvrdí ti, kdo nabízejí, že na internet umístí kladné hodnocení služby, kterou nabízíte. Například si můžete objednat recenze, které vyjádří spokojenost hostů s vaší restaurací. Je pravda, že mnoho lidí se dnes rozhoduje na základě zkušeností, jež na webech vyjadřují ostatní. Ale i ty je třeba brát s rezervou. Například právě u pohostinských služeb může jednomu vyhovovat co jinému vadí, ať je to kuchyně nebo obsluha, poloha, štamgasti a podobně. Motoristé, kteří se často stravují mimo domov, mívají obvykle přehled o tom, kde se mohou dobře a levně najíst. Výbornou reklamou bývá také větší množství automobilů na parkovištích u hospod, zvláště v době obědů. Ale i tady platí, že přeplněná a hlučná místnost, kde koukají, abyste příliš dlouho u stolu nevysedávali, nemusí vyhovovat každému. Není nad vlastní zkušenost! Pokud to jen jde, držel bych se této zásady ve skutečním i virtuálním prostředí, ať si druhý říká a píše, co chce.
Pavel Kačer