INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
NaKlik_logo_bile_pozadiVyřeší vám problém s počítačem, aniž byste šli do servisu nebo sami cokoliv dělali. To nabízí služba Servis Na Klik společnosti Vronli, díky které se technik vzdáleně připojí k počítači a poté odstraní viry, zrychlí počítač nebo instaluje nový software. Firma Vronli, která nabídla tuto vzdálenou zákaznickou podporu jako jedna z prvních v Česku, uzavřela dohodu s Centrum.cz, a je tak nyní dostupná i prostřednictvím tohoto portálu.

Servis Na Klik poskytuje online servis počítačů pro běžné uživatele bez technických znalostí. Kdokoliv, kdo má problém s počítačem, se jednoduše připojí přes web www.servisnaklik.cz ke kvalifikovaným technikům, kteří obratem vše vyřeší na dálku. Službu Servis Na Klik provozuje brněnská firma Vronli sídlící v inovačním parku Jihomoravského inovačního centra (JIC).

S poskytováním servisu na dálku přišla firma v České republice mezi prvními, přinesla tak k nám trend této online zákaznické podpory, který v zahraničí již několik let úspěšně funguje. „Vzdálená podpora je mnohem efektivnější než třeba zákaznické linky. Při řešení problémů po telefonu třetina lidí nadává, třetina lidí brečí, že neví, co má dělat, a zbylé třetině možná pomůžete. A po e-mailu se nevyřeší už vůbec nic," shrnul nevýhody dosavadních způsobů zákaznické podpory Vladimír Šandera, zakladatel firmy Vronli, která službu Servis Na Klik provozuje. Šandera stavěl při budování služby na svých zkušenostech z AVG, kde se věnoval právě zákaznické podpoře.

Nejčastěji řeší viry, nefungující Facebook či videa

Nejpopulárnější servisní službou je podle statistik služby Servis Na Klik zrychlení počítače. Dále se lidé obracejí s požadavkem na odvirování, když je jejich počítač napaden infekcí, kterou běžné antivirové programy nedokážou odstranit.

„Často se na nás také obrací s problémy, které souvisejí s internetovým prohlížečem. Většinou se jedná o pomalé načítání internetových stránek, problémy s Facebookem či e-mailovou schránkou, nebo nefungující přehrávání videa na webu," uvedl Šandera. Za vyřešení daného problému si Servis Na Klik účtuje fixní částku v řádu stovek korun.

Z nákladů na zákaznickou podporu se stává příjem

Standardní poskytování zákaznické podpory probíhá u nás zatím většinou přes telefon či e-mail. Tento způsob s sebou nese pro firmy velké náklady na call centra a operátory. Tlak na snižování nákladů vede ve výsledku k nízké kvalitě služby, kdy základně vyškolení operátoři nejsou schopni zákazníkům reálně pomoci.

Služba Servis Na Klik je zajímavá právě pro tyto firmy, které zákaznickou podporu v nějaké podobě již provozují, a to hlavně v outsourcované podobě. Pokud firma svým zákazníkům zprostředkuje podporu právě prostřednictvím Servis Na Klik, nejen že za vyřešení jejich problémů neplatí, ale za každého zprostředkovaného zákazníka získá marži.

„Obrátili jsme tedy klasický outsourcingový model naruby. Z technické podpory se tak stává místo nákladové položky nový příjmový kanál," vysvětlil Šandera. Jednodušeji řečeno podporu neplatí firma, ale samotný zákazník.

Podpora nově i pro uživatele Centrum.cz

Právě výše zmíněným způsobem funguje spolupráce s Centrum.cz. „Na konci listopadu jsme zahájili spolupráci se společností Centrum Holdings, která provozuje Centrum.cz a další portály. Jedná se o affiliate program, kdy uživatelé Centrum.cz mohou využít naši placenou online podporu. My poté Centrum Holdings vyplácíme provize ze zákazníků získaných přes jejich web," uvádí Šandera.

Podobnou spolupráci jako s Centrum.cz firma Vronli uzavřela také s prodejcem počítačů Comfor, který má po celé republice téměř 200 prodejen. V současnosti jedná i s Realitní komorou České republiky.

--------------------------------------------------------------------

Servis Na Klik

Službu Servis Na Klik provozuje firma Vronli sídlící v inovačním parku JIC. V současnosti má společnost 10 zaměstnanců a obsluhuje 300 zákazníků měsíčně. Servis Na Klik je absolventem startup akcelerátoru StarCube provozovaného JIC a finalistou 5. ročníku Vodafone Nápad roku.

www.servisnaklik.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3