INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost TRGIMAN spustila první online trh s analytickými daty postavený nad platformou BellaDati business intelligence. Novináři, analytici a ostatní uživatelé teď mohou snadno dohledat analyzovaná data z oblasti financí, politiky, médií, sportu a dalších. Data jsou vizualizována v grafech a tabulkách a uživatel je vyhledá snadno zadáním klíčového výrazu ve vyhledávači na adrese Mercato.BellaDati.com. Jednotlivé grafy a tabulky lze potom snadno vložit do novinového článku nebo na blog. Některé analýzy jsou automaticky aktualizovány. Každým dnem přibývají na Mercatu nové analytické dashboardy v čestině i angličtině od analytiků společnosti TRGIMAN.Uživatelé si ale mohou snadno vytvořit své vlastní analýzy a sestavit dashboardy s vlastním vzhledem přímo v cloud BI BellaDati a ty potom publikovat na Mercato nebo na svůj zpravodajský web či blog.

Martin Trgiňa, CEO TRGIMAN uvedl:" Naším cílem bylo přinést využití business intelligence blíže široké veřejnosti a ukázat, že se nemusí vždy nutně jednat jen o analýzu podnikových dat. Každý si teď může vyhledat snadno, jak se promítlo zemětřesení na akcie japonských firem a nebo vysledovat trend toho, kdy skutečně bylo nejsilnější zemětřesení v Japonsku za posledních 100 let. Stačí napsat do vyhledávače Mercata japonsko. To je jen jeden z mnoha příkladů. Analytici i novináři si naopak mohou vytvářet vlastní analýzy přímo s využitím naši BI BellaDati."

Nyní uživatelé naleznou na Mercatu např. analytické dashboardy z ČNB, Pražské burzy, pojišťovnictví a jiných oblastí jako je Organizace spojených národů, Evropská centrální banka nebo státní správa ČR. Analýzy jsou zpracovávány z veřejně dostupných zdrojů dat, které by byly pro uživatele bez provedení analýz v BellaDati do vizuální podoby nesrozumitelné. TRGIMAN připravuje také verzi Mercato BellaDati, kde budou moci uživatelé své sestavené analýzy jednoduše prodávat přes platební bránu jako placený obsah. Ta by se měla objevit na trhu koncem roku 2011.

Služba je dostupná na internetu na adrese http://mercato.belladati.com.

O společnosti TRGIMAN

Trgiman je česká společnost z holešovické přístavu v Praze založená v roce 2006 Martinem Trgiňou. Vytváří podnikový web software pro analýzy a spolupráci, který je ale zábavné používat, snadné koupit a lehké spustit. Je autorem řešení BellaDati, které pomáhá podnikům sledovat a analyzovat podniková data. Další produkt Tahuti usnadňuje komunikaci školní komunitě či škole se státní správou. Produkty jsou poskytovány z cloudu jako opravdový SaaS bez instalací rovnou z web prohlížeče. Zároveň však stojí nohami pevně na zemi v podobě on-premis web aplikací doplněných o integrační a analytické služby.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3