Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a vedoucí dodavatel na českém trhu v posledních 2 letech*, představuje novou verzi komunikačního systému Aastra 400. Mezi výhody verze 3.0 patří rychlost, zejména mnohem rychlejší instalace a ovládání. Vyšší důraz na jednoduchost umožňuje nyní SMB firmám vytěžit maximum z dostupných funkcí pro lepší komunikaci s kolegy a zákazníky.
Aastra 400 byla vyvinuta pro malé a středně velké (SMB) podniky za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, úspory nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Klíčovou předností produktu jsou UCC aplikace, které pomáhají podnikům po celém světě zvyšovat produktivitu.
Firmy ze segmentu SMB mají dnes komplexní požadavky na zajištění pokročilé komunikace. Kombinací pokročilých funkcí a snadného intuitivního využívání dosahuje Aastra 400 ideální rovnováhy.
Rychlejší a jednodušší nasazení
Verze 3.0 komunikačního systému Aastra 400 přichází s jednodušším procesem nasazení. Například k jednomu komunikačnímu serveru může být přiřazeno najednou až 50 pracovníků. Díky zkrácení implementační doby je Aastra 400 nákladově efektivnější, což je důležitý faktor jak pro prodejní partnery, tak pro majitele firem.
Aastra vytvořila speciální samoobslužný portál, který usnadňuje pracovníkům konfiguraci telefonů tak, aby vyhovovala jejich specifickým požadavkům a nepotřebovali přitom asistenci IT oddělení. Protože SMB podniky mají často limitované IT zdroje a různí lidé uvnitř organizace mají rozdílné potřeby, doplnila Aastra uživatelsky jednoduchý webový portál umožňující zaměstnancům spravovat nastavení svých telefonních zařízení vlastními silami – typicky změnu hlasové zprávy, nastavení přítomnosti či přesměrování hovorů.
S cílem zvýšení produktivity SMB firem představila Aastra nové funkce, které volajícímu automaticky poskytnou užitečné informace v souvislosti s nedostupností konkrétní osoby. Hlasové záznamy mohou být nyní propojeny s kalendářem Microsoft Outlook. Pokud se volající pokouší zastihnout zaměstnance, který je v dané době na schůzce, hlasová zpráva jej automaticky upozorní na čas, kdy jednání skončí a kdy bude dotyčný opět dostupný. Podobně může být volající automaticky informován o pozici ve frontě hovorů.
Díky schopnostem síťování v prostředí distribuovaných kanceláří byla nejnovější verze Aastra 400 doplněna o funkci duálního přihlášení v podobě jednoduché, zálohovací funkcionality pro SIP telefony Aastra 6700i. V případě, že dojde k výpadku sítě, lze v rámci stejné sítě využít jakéhokoliv jiného serveru Aastra 400 k záložnímu přihlášení SIP telefonů Aastra 6700i. Díky tomu mohou zákazníci i v případě jakéhokoliv výpadku nadále využívat svá komunikační řešení.
„Chceme nabídnout standard, který SMB firmám zajistí vynikající kvalitu a hmatatelné výhody. Již několik let po sobě jsme uznáváni jako evropský dodavatel podnikových komunikací číslo jedna pro SMB zákazníky*,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Podnikové komunikace jsou v centru všeho, co ve společnosti Aastra děláme. Nadále se budeme koncentrovat na pomoc SMB firmám a jejich zájem komunikovat a spolupracovat tím nejefektivnějším způsobem.“
Systém Aastra 400 získal od analytické agenturyCurrent Analysis ocenění čtyř hvězdiček, což představuje nejvyšší ohodnocení doposud dosažené v této kategorii. V nezávislé produktové zprávě popisuje Current Analysis řadu komunikačních systémů Aastra 400 pro SMB podniky jako “…hrozbu pro konkurenční dodavatele SMB komunikačních platforem.“ Pro informace či stažení dat ze zprávy analytické agenturyCurrent Analysis o Aastra 400 navštivte: http://intecom.aastraintecom.com/current-analysis/aastra-400/index.php. Více informací o Aastra 400 naleznete na: http://www.aastra.cz/aastra-400.htm.
(tz)