INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Google představila službu Android Pay, která umožní držitelům debetních, kreditních, firemních či předplacených karet MasterCard používat jejich mobilní telefony vybavené operačním systémem Android ke každodenním nákupům v obchodech a v rámci aplikací pro Android. Tato novinka poskytuje držitelům karet MasterCard ještě více možností, jak platit i v pohybu pomocí svých mobilních zařízení.

Podle aktuální zprávy Federal Reserve[1] zaplatilo mobilním telefonem prostřednictvím platebního terminálu již 39 % lidí, kteří běžně využívají mobilní telefony k placení. To dokazuje zvýšenou poptávku po jednoduchých a bezpečných způsobech, jak provádět platbu přímo ze zařízení. MasterCard vybudoval základ pro bezpečné mobilní transakce, když zavedl před deseti lety bezkontaktní platby a v roce 2013 dodal digitální platformu, jež poskytuje dnešní mobilní platební řešení.

Dnes lze platit bezkontaktně s MasterCard u více než tří milionů obchodníků v 68 zemích světa. Díky MasterCard a Android Pay jsou platby jednoduché a bezpečné, a spotřebitelé tak mohou používat svoje karty kdykoliv a kdekoliv.  Pro spotřebitele i obchodníky přinese každý nákup s kartou MasterCard přes Android Pay stejnou úroveň bezpečnosti, benefitů a garancí jako jakákoliv jiná transakce MasterCard. A navíc je spotřebitelům poskytnuta další úroveň ochrany, jelikož Android Pay nesdílí číslo karty s obchodníkem.

„Mobilní platby se staly běžnou součástí našich životů, proto očekáváme, že v budoucnu budou nová zařízení běžně vybavena funkcemi potřebnými pro mobilní platby,“ řekl Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer v MasterCard, „se službou MasterCard Digital Enablement Service (MDES) a Android Pay můžeme použít zabezpečené tokeny ke snadnému provedení plateb z připojeného zařízení zákazníka.“

„Mobilní platby jsou pro Google velkou prioritou, proto jsme pracovali s klíčovými partnery, jako je MasterCard, abychom umožnili lidem platit pomocí telefonů s OS Android jednoduše, bezpečně a s možností volby, a to vše v rámci Android Pay,“ řekl Pali Bhat, ředitel Product Management v Google.

Android Pay bude dostupný (s verzí KitKat a vyšší) v USA v nadcházejících měsících. Platební metoda bude akceptována převážně v předních amerických obchodech, restauracích, samoobsluhách, u přepravců nebo na čerpacích stanicích. Pro více informací o místech, kde lze platit bezkontaktně, si můžete stáhnout MasterCard Nearby app nebo navštívit internetové stránky www.mastercard.com/contactless.  

[1] “Consumers and Mobile Financial Services 2015”, March 2015, Federal Reserve

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3