INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UPC Business odstartovalo od března novou kampaň „Neplatíme víc“. Živnostníkům a firmám nabídne nejlevnější volání z pevné linky na českém trhu. Volání na pevné i mobilní linky v ČR a EU, resp. ve světě poskytne za 179 Kč, resp. za 199 Kč. Služba využívá volání prostřednictvím technologie VoIP a zákazník si ji může pořídit i v případě, že už využívá internet od jiného poskytovatele.

Kampaň, jejímž středobodem je microsite www.neplatimevic.cz, probíhá od března do půlky dubna jak v online a tištěných médiích, tak prostřednictvím telemarketingu.

Nové tarify pro pevné linky v nabídce UPC Business

1.UPC Business EU – nabídne volání na pevné i mobilní linky v ČR a do všech zemí EU

2.UPC Business Svět – nabídne volání na pevné i mobilní linky v ČR, EU a 30 zemí světa (včetně např. USA, Číny, Ruska, Ukrajiny, Turecka nebo Vietnamu)

S oběma tarify mohou zákazníci volat do všech sítí v ČR včetně mobilních po dobu 10 000 minut. UPC Business EU s voláním do zemí EU bude stát 179 Kč, UPC Business Svět navíc s voláním do 30 zemí mimo EU bude stát 199 Kč bez DPH. Cena je platná při úvazku na 24 měsíců.

Kampaň „Neplatíme víc“

Kampaň pracuje se třemi vzorovými zákazníky. Tomáš je zakladatel úspěšného start-upu. Petr je majitelem e-shopu s hračkami a Jana je ředitelkou mezinárodní školy. V další fázi kampaně se počítá s využitím skutečných zákazníků.

Kampaň staví na online bannerové a kontextové reklamě, inzerci v tištěných mediích a telemarketingu. Hlavním místem, kam je směřována veškerá komunikace, je microsite www.neplatimevic.cz. Na webu si zákazník snadno může spočítat svou úsporu při přechodu k UPC Business.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3