INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost ARBES Technologies, přední tvůrce a dodavatel informačních systémů pro bankovnictví a finančnictví, úspěšně rozšiřuje nabídku svých služeb v oblasti bodyshoppingu i na Slovensku. Na konci loňského roku uzavřela rámcovou smlouvu na dodávku vývojářských kapacit v oblasti zakázkového vývoje s Tatra bankou, která patří k předním bankovním domům na slovenském trhu.

Společnost ARBES Technologies se tak stala partnerem v oblasti vyhledávání vhodných vývojářských kapacit pro významnou TOP 5 banku na Slovensku, která je členem skupiny Raiffeisen Bank International. Vzhledem k tomu, že ARBES Technologies dodává zdroje také pro Raiffeisenbanku v České republice, může těžit ze synergie a lépe poskytovat stejné služby i pro Tatra banku. V rámci svého portfolia bodyshoppingových služeb dokáže ARBES krátkodobě nakoupit úzké specializace pokrývající prakticky kteroukoliv část SW dodávky - od konzultací, přes návrh sw architektury, projektové řízení či analýzu až po samotný sw vývoj, testing i dočasný ostrý provoz.

Z pohledu pracovně právního vztahu je zaměstnavatelem daných specialistů společnost ARBES Technologies, která zároveň ručí za kvalitu odvedené práce: “Nabízíme specialisty s vysokou technologickou znalostí a pracovní morálkou. V naprosté většině případů prochází nabízení specialisté pravidelnými znalostními testy a pohovory ze strany koncového zákazníka", říká Petr Majer, obchodní ředitel společnosti ARBES Technologies.

O Tatra bance

Tatra banka, a.s. vznikla v roce 1990 jako první soukromá banka na Slovensku. V roce 1990 se stála členem skupiny Raiffeisen Banking Group. Se svými 160 pobočkami, 3 700 zaměstnanci a 804 340 zákazníky se řadí mezi nejvýznamnější banky na Slovensku.

O společnosti ARBES Technologies

Společnost ARBES Technologies, s.r.o. byla založena 20.9.1991. V průběhu své mnohaleté působnosti získala společnost ARBES bohaté zkušenosti v oblasti tvorby, vývoje a podpory softwarových řešení. Portfolio informačních systémů skupiny ARBES Technologies tak zahrnuje komplexní a nejnovější řešení pro retailové a privátní bankovnictví, správu investičního portfolia, obchodování s cennými papíry, správu a distribuci otevřených podílových fondů, finanční leasing a řešení pro enterprise content management a business proces management. Od roku 2012 se ARBES také věnuje rozvoji řešení pro správu obsahu a podporu obchodních procesů na platformě Documentum. Od roku 2014 dodává kompletní řešení pro leasingové společnosti, integruje biometrické podpisy a sleduje nové technologické trendy, které zakomponovává do svých řešení.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3