INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost ARBES Technologies, přední tvůrce a dodavatel informačních systémů pro bankovnictví a finančnictví, úspěšně rozšiřuje nabídku svých služeb v oblasti bodyshoppingu i na Slovensku. Na konci loňského roku uzavřela rámcovou smlouvu na dodávku vývojářských kapacit v oblasti zakázkového vývoje s Tatra bankou, která patří k předním bankovním domům na slovenském trhu.

Společnost ARBES Technologies se tak stala partnerem v oblasti vyhledávání vhodných vývojářských kapacit pro významnou TOP 5 banku na Slovensku, která je členem skupiny Raiffeisen Bank International. Vzhledem k tomu, že ARBES Technologies dodává zdroje také pro Raiffeisenbanku v České republice, může těžit ze synergie a lépe poskytovat stejné služby i pro Tatra banku. V rámci svého portfolia bodyshoppingových služeb dokáže ARBES krátkodobě nakoupit úzké specializace pokrývající prakticky kteroukoliv část SW dodávky - od konzultací, přes návrh sw architektury, projektové řízení či analýzu až po samotný sw vývoj, testing i dočasný ostrý provoz.

Z pohledu pracovně právního vztahu je zaměstnavatelem daných specialistů společnost ARBES Technologies, která zároveň ručí za kvalitu odvedené práce: “Nabízíme specialisty s vysokou technologickou znalostí a pracovní morálkou. V naprosté většině případů prochází nabízení specialisté pravidelnými znalostními testy a pohovory ze strany koncového zákazníka", říká Petr Majer, obchodní ředitel společnosti ARBES Technologies.

O Tatra bance

Tatra banka, a.s. vznikla v roce 1990 jako první soukromá banka na Slovensku. V roce 1990 se stála členem skupiny Raiffeisen Banking Group. Se svými 160 pobočkami, 3 700 zaměstnanci a 804 340 zákazníky se řadí mezi nejvýznamnější banky na Slovensku.

O společnosti ARBES Technologies

Společnost ARBES Technologies, s.r.o. byla založena 20.9.1991. V průběhu své mnohaleté působnosti získala společnost ARBES bohaté zkušenosti v oblasti tvorby, vývoje a podpory softwarových řešení. Portfolio informačních systémů skupiny ARBES Technologies tak zahrnuje komplexní a nejnovější řešení pro retailové a privátní bankovnictví, správu investičního portfolia, obchodování s cennými papíry, správu a distribuci otevřených podílových fondů, finanční leasing a řešení pro enterprise content management a business proces management. Od roku 2012 se ARBES také věnuje rozvoji řešení pro správu obsahu a podporu obchodních procesů na platformě Documentum. Od roku 2014 dodává kompletní řešení pro leasingové společnosti, integruje biometrické podpisy a sleduje nové technologické trendy, které zakomponovává do svých řešení.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3