INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aukce.jpgZadávací dokumentaci Licit odeslal největší trojce operátorů a vybraným „virtuálům“. Sdružení spotřebitelů Licit se rozhodlo vyhlásit aukci mobilních tarifů. Prostřednictvím bezplatné a nezávazné registrace na licit.cz dalo od začátku záři již 76 000 spotřebitelů nebo firem najevo, že mají zájem o levnější tarify.

Sdružení aukci připravilo na popud exministra financí Andreje Babiše, který se letos v dubnu na sociálních sítích chlubil, že pro svoje ministerstvo získal „polské ceny“. 

Ministerstvo financí má od letošního dubna nové tarify, neomezený hlasový a datový tarif ministerstvu nabídl T-mobile za 195 Kč. Běžný Čech ale za poslední čtyři roky u tří hlavních operátorů nejčastěji zaplatil částku 749 Kč a rozhodně to nebylo za neomezený hlasový a datový tarif. Proč mají ministerstva s tisícovkami SIM karet tak nízké ceny? „U zákazníků z veřejné sféry funguje výrazná integrace služeb a úspora z rozsahu," vysvětluje Anna Hroudová zastupující T-Mobile.

Licit se rozhodl operátorům nabídnout minimálně desetkrát větší množství spotřebitelů a věří, že v aukci získají stejnou cenu díky již zmiňované úspoře z rozsahu, kterou často mobilní operátoři argumentují. Ostatně v minulosti se tři největší operátoři do elektronických aukcí pořádaných mateřskou elektronickou aukční síní eCENTRE již přihlásili. V roce 2011 eCENTRE pořádalo aukci pro Ostravu, po čtyřhodinovém „podsekávání“ nabídek, byla vysoutěžena cena nižší o 80 % oproti původní!

Vzhledem ke dlouholetým zkušenostem z aukčního trhu a znalosti dodavatelů se Licit rozhodl pro aktivní přístup a zadávací dokumentaci dnes doručil jak největším operátorům, tak i vybraným virtuálním operátorům. „Neočekáváme, že dostaneme vůbec nejnižší nabídku, ale rádi bychom získali tarify jak cenou, tak obsahem srovnatelné s ministerstvem financí. Určitě se nespokojíme s tarifem, který by měl malé množstvím dat. Pokud je možné mít neomezený datový tarif do dvouset korun, budeme bojovat za co nejbližší sestavení balíčku“ říká Vítězslav Grygar, zakladatel nezávislé aukční síně a partner komunity spotřebitelů licit.cz

(tz)

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________
LICIT je nezávislá komunita spotřebitelů, jejímž posláním je přinášet, co nejnižší ceny z aukcí do každé domácnosti. Je financována aukčními poplatky servisní aukční síně s desetiletou historií e-aukcí a sdružováním poptávek - eCENTRE. LICIT zajišťuje nejvýhodnější ceny z e-aukcí včetně kompletního servisu spojeného se změnou dodavatele na dodávky energií, či jiné komodity, při MINIMÁLNÍ SOUČINNOSTI KLIENTA. www.licit.cz

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3