„Nová kampaň má zásadní cíl, kterým je představit GTS jako předního poskytovatele cloudových služeb pro oblast B2B. Naši zákazníci si nás až do této doby spojovali především s trhem telekomunikací. Rádi bychom, aby se pozornost upínala také k dalším službám, které poskytujeme, a které jsou pro nás a naše zákazníky v poslední době klíčové," řekla Tereza Vránková, ředitelka marketingové komunikace skupiny GTS. „Kampaň je zaměřena na všechny země regionu a představena bude v příslušných jazykových mutacích. Sdělení o trendové službě cloudu je ústředním tématem kampaně, neboť GTS se drží světových trendů a plní přání a potřeby svých zákazníků," dodává Vránková.
Nová kampaň představuje GTS především jako na operátora poskytujícího služby s vysokou přidanou hodnotou a informační a komunikační technologie. GTS je operátorem zaměřeným na svět podnikání, čemuž také odpovídá nový slogan společnosti „GTS. For the Working World". Kampaň, jejímž ústředním motivem je tematika cloudu a služeb s cloudem spojených, se spouští 26. září, a to napříč všemi zeměmi regionu, kde GTS působí – tedy v České republice, Polsku, Maďarsku, Slovensku a Rumunsku.
Součástí kampaně bude také speciální microsite zabývající se problematikou cloudu. Zákazníci si díky ní rozšíří své povědomí o cloudu, získají informace o tom, jak cloud funguje, jaké možnosti se díky němu firmám nabízí i jakým způsobem jsou jejich informace umístěné v cloudu zabezpečeny. Stránka poskytne uživatelům pravidelné novinky z oblasti cloudu a přinese informace o dalších možnostech jeho využití. K dispozici bude ve všech jazykových mutacích zemí regionu.
Součástí kampaně bude také navazující informační materiál, tzv. white paper, určený zejména pro obchodníky, který jim pomůže provést zákazníka světem cloudu. Díky němu budou moci snadněji vysvětlit, co to cloud vlastně je, jakým způsobem funguje i jaké výhody firmám přináší. Pro obchodníky se tak stane velmi užitečnou pomůckou, která jim umožní podpořit jejich prezentaci o cloudu i konkrétními podkladovými materiály.
Kampaň, která má zasáhnout všechny firmy napříč regionem střední a východní Evropy, připravila pro GTS agentura Scholz & Friends. Mediální strategii připravila agentura Mindshare. Kampaň se objeví v tisku, na internetu a OOH nosičích.
(tz)