Dopravní podnik a jeho registr vozidel, který vedl k frontám a stížnostem lidí, nemožnost odbavovat, prodávat jízdenky, zastavení výroby, protože roboti nemají kde brát data, problémy s účtováním, výplatami, ztráty v prodeji na e-shopech. To jsou známé i méně známé případy, za kterými je možné hledat nefunkční databázi. Jak je možné se bránit? Aktivním monitoringem.
Světoznámá značka nubia představila novou řadu chytrých telefonů s názvem nubia My Prague. Luxusní značka telefonů nubia, známá po celém světě, pojmenovala novou řadu telefonů právě po hlavním městě České republiky. V duchu historie, umění, kultury hlavního města se nesla i speciální prezentace, mj. spoluvytvořená právě novým telefonem nubia.
VAGONKA INTERIORS s.r.o. je nový název společnosti, která vznikla fúzí firem VAGONKA-DŘEVO a VAGONKA-DŘEVO Trade. Zabývá se výrobou komponent pro interiéry kolejových vozidel. Jejími zákazníky jsou firmy z celého světa, například Bombardier Transportation, Škoda Transportation, Siemens, Stadler, VKV a další. Od ledna 2015 jejím zaměstnancům i managementu pomáhá informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.
České podnikatelské prostředí nevypadá jako procházka růžovým sadem. Právě naopak. Odposlechy v kancelářích, nebo napíchnuté telefony – s podobnou formou neetického získávání informací už se setkalo téměř třicet procent firem. Devět z deseti firem se navíc obává, že konkurence proti nim vytáhne nekalé triky, jen aby získala výhodu. Vyplývá to z odpovědí více než stovky respondentů průzkumu, který mezi svými členy provedla Unie malých a středních podniků.
Pouze čtvrtina firem se aktivně připravuje na změny, které s sebou přinese digitální revoluce. Zjistila to studie Centra DBT (Global Center for Digital Business Transformation) mezi téměř tisícovkou leaderů ze 13 zemí. Nástup digitální revoluce může přitom zatřást trhy napříč všemi průmyslovými odvětvími a pomoci na výsluní menším firmám na úkor velkých zavedených značek.
Telefonování a posílání SMS například z Chorvatska, Řecka či Itálie za stejné ceny jako v Česku? To není jen přání, ale realita. Virtuální operátor CENTROPOL přichází od 1. července 2015 s nabídkou, která zatím nemá u velkých hráčů konkurenci. Volání a SMS z celé EU za ceny jako v domácí síti. To jsou hlavní taháky aktuální nabídky od Centropolu.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...