INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto Tchibo_TOF_Pracoviste_budoucnostiPrestižní cena TOP Odpovědná firma 2013 ─ Pracoviště budoucnosti, kterou pořádá a uděluje platforma Byznys pro společnost, má od včerejšího slavnostního večera ve Slovanském domě svého vítěze. Stala se jím společnost Tchibo Praha, která ocenění získala za inovativní projekty zaměřené na péči o lidské zdroje a podporu spokojenosti a rozvoje zaměstnanců v kontextu společensky odpovědného chování firmy. Hlavní cenu kategorie „Pracoviště budoucnosti 2013“ převzaly Martina Ježková, HR Director Tchibo Praha a Lenka Mašková, Corporate Responsibility Manager Tchibo Praha.

 (zleva) Lenka Mašková, Martina Ježková,Tomáš Zahradník a Eva Kotýnková

„Tchibo je společností s dlouholetou historií a jedinečným obchodním modelem, propojujícím kávovou expertízu a týdně novou nabídku spotřebního zboží. To klade vysoké nároky na naše zaměstnance, jejich schopnosti a dovednosti. Abychom pro ně budovali příjemné pracovní prostředí a zároveň posílili jejich společensky odpovědné chování v pracovním i osobním životě, provázali jsme péči o zaměstnance se vzděláváním v oblasti CSR a navíc s podporou komunity,“ říká Richard Hodul, generální ředitel Tchibo Praha.

„Věříme, že prvním krokem k opravdovému naplňování filozofie společenské odpovědnosti je informovaný a aktivně zapojený zaměstnanec ─ ambasador. Proto unikátním způsobem propojujeme běžné aktivity pro zaměstnance s aspekty odpovědnosti a snažíme se zprostředkovat osobní prožitek, který si lidé odnesou i do budoucna,“ vysvětluje Lenka Mašková, Corporate Responsibility Manager Tchibo Praha.

 

Takovým projektem jsou např. Dny zdraví v Tchibo, jež propojují osvětu o zdravém životním stylu s ochutnávkou lokálních potravin a službami slabozrakých či nevidomých masérů. Nebo workshop „V botách druhého“ spojující teambuilding s aspekty CSR v Domově Sue Ryder (domov pro seniory). Stejně tak i Férová snídaně se zaměstnanci jakožto podpora Světového dne pro fair trade. Zaměstnanci společnosti se rovněž aktivně zapojili do firemního dobrovolnictví. Vzhledem k tomu, že 80 % zaměstnanců Tchibo tvoří ženy se firma dlouhodobě zaměřuje na slaďování pracovního a rodinného života. Proto se jako partner MPSV zapojila do projektu Audit rodina & zaměstnání, který je podpořen z Evropského sociálního fondu. Za aktivní prosazování prorodinně orientované personální politiky získala v lednu 2013 tzv. základní certifikát.

 

Odborná porota ocenila Tchibo za dlouhodobé budování zdravé firemní kultury a prosazování firemních hodnot. „Uskutečněné projekty přispěly ke zvýšení povědomí o CSR, aktivnímu zapojení zaměstnanců do dobrovolnictví, podpoře zdravého životního stylu, slaďování pracovního a rodinného života a podpoře lokální ekonomiky,“ shrnuje závěrem přínos projektů Lenka Mašková.

 

***

Soutěž „TOP Odpovědná firma“ hodnotí a oceňuje firmy, které se dlouhodobě a strategicky věnují odpovědnému podnikání, rozvoji společnosti, snižování dopadu na životní prostředí a přinášejí inovativní řešení. TOP Odpovědná firma 2013 se koná pod záštitou předsedy Senátu PČR Milana Štěcha, místopředsedkyně ODS Miroslavy Němcové, Úřadu vlády ČR, Ministerstva průmyslu a obchodu ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.

Byznys pro společnost je největší odborná platforma pro sdílení a šíření principů CSR a udržitelného podnikání v ČR a sdružuje firmy, které ve své činnosti uplatňují principy trvalé udržitelnosti a společenské odpovědnosti.


Doplňující informace o firmě

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení. Tchibo je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Jedinečný obchodní model společnosti Tchibo propojuje pod mottem „Objevte jedinečný svět Tchibo“ kávovou expertízu a týdně nové tematické kolekce spotřebního zboží. Své výrobky nabízí Tchibo prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců. Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí.

V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží Tchibo. Každý týden je uvedena do prodeje nová kolekce asi 30 výrobků na určité téma ve výborném poměru ceny a kvality. Témata se v  průběhu roku střídají a postupně zahrnují všechny oblasti: od kuchyně přes módu, sport, elektroniku, hračky, šperky až po zahradu. Kolekce jsou limitované a prodávají se vždy pouze do vyprodání zásob nebo omezenou dobu. Vedle těchto týdně nových limitovaných kolekcí nabízí Tchibo i kolekci výrobků pro požitek z kávy, která je spolu s praženou jednodruhovou kávou součástí stálé nabídky.

Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky, jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

 

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3