INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Delfín 2014_velký_modrýDeset let – hodně, nebo málo? Jak pro koho, jak kde.  Náš krásný marketérský delfín vyrostl. Už to není úplné mládě,
ale pořád má před sebou perspektivu dalšího rozvoje. Zrodil se v roce 2005 a opatrně se vynořil, aby se stal pro příští léta
v marketingových kruzích symbolem moudrosti, aktivity, komunikativnosti a v neposlední řadě pozitivního pohledu na okolní svět. Symbolem soutěže Marketér roku, která letos oslaví své desáté výročí.

V posledních letech ztvárnil jeho křišťálovou podobu umělecký sklář Vladimír Zubričan a s prezidentkou České marketingové společnostiJitkou Vysekalovou ji představil na společenském setkání Lady Wine Clubu ve středu 25. dubna. Záhy se k tomuto hlavnímu symbolu soutěže připojí i varianty v podobě barevné škály určené pro ostatní laureáty soutěže.
Česká marketingová společnost vyzývá každoročně odbornou marketingovou veřejnost, aby upozornila na ty nejaktivnější, nejmoudřejší a nejprogresivnější marketéry, kteří si krásného modrého delfína zaslouží.Hodnotitelská komise nemívá lehký úkol, protože uchazečů je mnoho a první může být jen jeden. Na ostatní pak čekají příbuzní Velkého ModréhoMoudrého – škála specializovaných zlatých, zelených a růžových citlivých tvorů, které následují malí (pouze velikostí, nikoliv významem) delfíni.
V posledních ročnících se k tomuto delfínímu hejnu připojil i Mladý delfín, kterého si odnášejí vysokoškolští studenti marketingu jako odměnu za vítězný kolektivní projekt.
Za deset let své existence soutěž prokázala, že je důležité všímat si záslužných činů spolupracovníků a kolegů a nenechat je skryté v anonymitě. Prezentace a ocenění výsledků jejich odpovědné a záslužné práce přináší nejen osobní uspokojení, ale i důležité informace pro veřejnost, která je tou pravou cílovou skupinou převážné většiny hodnocených projektů.

 

Do letošní soutěže Marketér roku 2014 je možné ještě stále zasílat přihlášky, jejich uzávěrka končí 15. dubna 2015.
Bližší informace o soutěži a galerii Marketérů minulých ročníků najdete v přiloženém letáku nebo na www.cms-cma.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3