INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

soutez vizual1

Společnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu spouští od 4. dubna 2016 do 30. června 2016 zákaznickou soutěž na podporu prodeje českých výrobků. Účelem akce je šíření osvěty týkající se českých výrobků, zvýšení povědomí a prodeje českých výrobků s logem „Český výrobek“, určeným pro potravinářské i nepotravinářské produkty.

Velké množství hodnotných cen věnovali do soutěže partneři a držitelé Certifikátu Český výrobek. Hlavní cenou je zájezd dle vlastního výběru v hodnotě 70 000 Kč.
Pravidla akce: soutěžící nakoupí libovolný produkt označený výše uvedeným logem Český výrobek a vymyslí a zaregistruje svůj slogan obsahující slova „ České výrobky“ na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz. Po ukončení soutěže ohodnotí pětičlenná porota.

Složení poroty: • doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PH.D, prezidentka České marketingové společnosti • Ing. Dariusz Jakubowicz, Barvy a Laky Hostivař, předseda představenstva • Jindřich Stoklasa, Spoltex Kravaře, ředitel společnosti • Mgr. Lenka DUŠKOVÁ, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci • Ing. Leo Kolečkář, Český výrobek, ředitel společnosti Slogany a výhru a další ceny získají soutěžící s nejvyšším počtem bodů. Slogany budou hodnoceny na základě originality a kreativity. Pravidla a podrobnosti o akci najdete na výše uvedených stránkách. Přejeme všem hodně úspěchů v soutěži!

Za Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkář, ředitel společnosti www.ceskyvyrobek.cz

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3