INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

soutez vizual1

Společnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu spouští od 4. dubna 2016 do 30. června 2016 zákaznickou soutěž na podporu prodeje českých výrobků. Účelem akce je šíření osvěty týkající se českých výrobků, zvýšení povědomí a prodeje českých výrobků s logem „Český výrobek“, určeným pro potravinářské i nepotravinářské produkty.

Velké množství hodnotných cen věnovali do soutěže partneři a držitelé Certifikátu Český výrobek. Hlavní cenou je zájezd dle vlastního výběru v hodnotě 70 000 Kč.
Pravidla akce: soutěžící nakoupí libovolný produkt označený výše uvedeným logem Český výrobek a vymyslí a zaregistruje svůj slogan obsahující slova „ České výrobky“ na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz. Po ukončení soutěže ohodnotí pětičlenná porota.

Složení poroty: • doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PH.D, prezidentka České marketingové společnosti • Ing. Dariusz Jakubowicz, Barvy a Laky Hostivař, předseda představenstva • Jindřich Stoklasa, Spoltex Kravaře, ředitel společnosti • Mgr. Lenka DUŠKOVÁ, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci • Ing. Leo Kolečkář, Český výrobek, ředitel společnosti Slogany a výhru a další ceny získají soutěžící s nejvyšším počtem bodů. Slogany budou hodnoceny na základě originality a kreativity. Pravidla a podrobnosti o akci najdete na výše uvedených stránkách. Přejeme všem hodně úspěchů v soutěži!

Za Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkář, ředitel společnosti www.ceskyvyrobek.cz

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3