INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 8295 kopieNa listopad se chystá výjimečná konference. Zaměřená bude na aktuální otázky v oblasti kvality a je určena všem příznivcům moderních přístupů v kvalitě a zlepšování. Mottem letošního ročníku největší „kvalitářské” konference, která se v České republice koná, je slogan Make Quality Great Again! Akce je načasována jako příspěvek k celosvětovým oslavám dne kvality a každoročně vyhlašovaného listopadového Evropského týdne kvality.

Snímky jsou z letošního setkání firem v Praze

I svět kvality musí reagovat na překotný technologický, společenský a ekonomický vývoj, jehož jsme svědky. Témata jako digitalizace, robotizace, inovace, generace Z, sociální sítě, virtuální realita, umělá inteligence a další vytvářejí kontext, který nutně ovlivňuje stávající nástroje a přístupy v oblasti kvality nejen u nás, ale v celém vyspělém světě. 

První den konference zazní, mimo jiné za osobní účasti vicepremiéra a ministra průmyslu a obchodu Karla Havlíčka a významných zahraničních hostů, informace o Inovační strategii ČR, bude se hovořit o inspirativní zkušenosti z leteckého a automobilového průmyslu a také bude účastníkům oficiálně představen zcela nový Model EFQM 2020. Program prvního dne bude simultánně tlumočen do českého a anglického jazyka.

Těšit se můžete na vystoupení významného hosta Fredericka Martina z firmy Lockheed Martin Aeronautics Company s přednáškou pojmenovanou Zero defects – kvalita a bezpečnost v leteckém obranném průmyslu – z pohledu řízení dodavatelů. Leteckého průmyslu se dotkne i přednáška Libora Witasska ze společnosti Strojcar na téma digitalizace u dodavatele leteckého průmyslu. Logistice u nás a „za velkou louží“ se bude věnovat Vítězslav Pilmaier z Arvato Services k.s.

V průběhu programu konference zazní informace o více tématech přínosných i pro dodavatelský řetězec organizací působících v leteckém průmyslu, z tohoto pohledu je konference pro tyto organizace velkou příležitostí.

IMG 8266Druhý den bude na programu tradičně silná samostatná sekce určena organizacím automobilového průmyslu, kde budou o otázce Jak spolupracujete se svými dodavateli? diskutovat a přednášet odborníci ze Škoda Auto a.s., Toyota Peugeot Citroën Automotiv Czech s.r.o., Ford Motor Company, s.r.o. Robert Bosch GmbH, Magna Automotive (CZ) s.r.o. a České společnosti pro jakost. V souvislosti s nastupujícím Průmyslem 4.0 přinášíme samostatnou sekci s názvem Software pro řízení kvality s ohledem na trendy digitalizace a robotizace. V rámci sekce budou představena zajímavá SW řešení. Těšit se můžete i na kulatý stůl, jehož tématem budou Osvědčené manažerské přístupy v při vedení lidí.

V závěrečném plenárním zasedání zorganizujeme další kulatý stůl na téma Zkušenosti z auditů (nejen) z automobilového průmyslu. Konferenci uzavře přednáška Pavla Škody na téma Průmysl 4.0 – je to dobrý cíl? Pracuje pro nás, nebo my pro něj? (resp. Průmysl 4.0 příležitost nebo hrozba?).

Stejně jako při předchozích ročnících i letos máte možnost již nyní pokládat otázky účastníkům kulatých stolů na webu. Své dotazy můžete průběžně klást na adrese sli.do pod značkou #qc2019. Kromě absolvování odborného programu konference budou mít účastníci možnost k osobním rozpravám, sdílet zkušenosti a navazovat nové kontakty či prohlédnout si stánky vystavovatelů. Těšit se mohou i na vystavený prototyp vozu Vision iV z mladoboleslavské automobilky Škoda.

Očekávaným je každým rokem společenský večer, kterým vyvrcholí program prvního dne konference. Součástí večerního setkání bude slavnostní předání tradičních i nových ocenění vyhlášených Českou společností pro jakost. Předány budou ceny Ambasador kvality ČR, cena CSR GURU, bude předán titul Manažer kvality roku a uděleny studentské ceny Cena Františka Egermayera, předána bude prestižní Cena Anežky Žaludové pro významné osobnosti ze světa kvality nebo Cena za návrat do života.
Těšíme se na setkání s vámi 11. a 12. listopadu v Praze v kongresovém hotelu Clarion ve Vysočanech. Program celé dvoudenní akce je zajímavý po odborné stránce a pestrý svým složením a přítomností významných českých i zahraničních odborníků. Další informace, přesný program jednotlivých částí, zvýhodněné balíčky vstupů a možnost přihlášení najdete na webových stránkách konference qc2019.csq.cz.

Organizátorem akce je Česká společnost pro jakost, z.s., která je svým postavením, zkušenostmi, tradicí a dlouholetou spoluprací se zahraničními (VDA, EOQ, EFQM, AIAG) a národními organizacemi ojedinělá. Již od roku 1990 přinášíme do České republiky inovativní řešení v oblasti systémů managementu a nástrojů managementu kvality.

David Kubla,
manažer komunikace,
Česká společnost pro jakost

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3