INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

28. listopad 2011

V poslední době se v médiích objevila celá řada kauz s tématikou, jak někdo zaplatil za zboží objednané přes internet předem a pak již neviděl ani zboží ani peníze. Nejedná se o objev Ameriky, protože problémy s e-shopy, které velmi často provozují i studenti, jsou na našem trhu dlouhodobě, ale přesto někdy zůstává nad jednáním jejich provozovatelů rozum stát.

Era_logo_final
24. listopad 2011

Soutěž ERA Starosta roku, kterou vyhlašuje Poštovní spořitelna s Nadací VIA, garantem projektu, má již svého historicky třetího vítěze. Starosotou roku 2011 se stal Pavel Kašpárek, starosta obce Úsilné z okresu České budějovice v Jihočeském kraji. Od Poštovní spořitelny tak obec získala do svého rozpočtu částku 250 tisíc korun a tradiční Rychtářské právo jako symbol dobrého vedené obce.

logo_Firma_roku_2011_Vodafone
23. listopad 2011

Vítězem pátého ročníku anticeny Absurdita roku je povinnost nosit na rejstříkový soud dokumenty, které jsou k dispozici online. Ze sedmi nominací, které byly vybrány z více než 200 tipů, zvítězila tato absurdní povinnost ziskem 28,4 % hlasů. Na druhém místě skončilo zasílání porno časopisů poslancům zdarma a na třetí příčce se umístilo zbytečné identifikační číslo provozovny.

ND_970x210px
31. říjen 2011

Od 1. srpna 2011 startuje dvouměsíční kampaň Nadačního fondu pro podporu zaměstnání osob se zdravotním postiženým (NFOZP) s názvem JSOU ZDRAVÍ?. „Cílem kampaně, kterou s týmem NFOZP připravila agentura OgilvyOne, je velmi zábavnou a hravou formou upozornit na nesmyslnou práci, kterou dokáží vyrobit zdraví lidé a poukázat na paradoxně kvalitní a certifikovanou práci firem zaměstnávajících zdrav. postižené osoby ochrannou známkou Práce postižených. Ochrannou známku, kterou vlastní náš Nadační fond NFOZP a která je od roku 2010 zařazena mezi 19 národních certifikovaných známek kvality", řekla ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.

mesto_pro_byznys_2011
27. říjen 2011

Srovnávací výzkum Město pro byznys, který již čtvrtým rokem vyhodnocuje podnikatelské prostředí v 227 obcích České republiky, vyhlásil města s nejlepšími podmínkami pro podnikatele Středočeského kraje. V konkurenci dvaceti šesti hodnocených měst se nejlépe umístil Benešov. Druhou příčku obsadilo Mnichovo Hradiště, na třetím místě skončila Lysá nad Labem.

mesto_pro_byznys_2011
27. říjen 2011

Srovnávací výzkum Město pro byznys, který již čtvrtým rokem vyhodnocuje podnikatelské prostředí v 227 obcích České republiky, vyhlásil městské části s nejlepšími podmínkami pro podnikatele v Hlavním městě Praze. V konkurenci dvaadvaceti městských částí se nejlépe umístila Praha 19. Druhou příčku obsadila Praha 13, na třetím místě skončila Praha 4.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3