INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Lobby info

001 kopie
22. listopad 2018

Česká marketingová společnost vyhlásila ČTRNÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2018. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci konání semináře CO OČEKÁVAJÍ MARKETÉŘI OD MÉDIÍ, který pořádala Česká marketingové společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v Bastion Prague restaurant v Praze 1 dne 21. 11. 2018. 

10
22. listopad 2018

Nepatří mezi stěžovatele a lidi, kteří jako první odpovídají, že něco nejde. Naopak. Vždy hledá řešení, které má smysl. Nelibuje si ve stresu, ale v dobré organizaci práce. Má ráda uklizený stůl, přehled o věcech a řád. I tak by se dala charakterizovat osobnost, která je našemu časopisu velmi blízká, a to z již dvacetileté spolupráce s celým redakčním týmem. Je to Ing. Irena Vlčková, generální ředitelka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR:

P4201009 kopie
21. listopad 2018

Příběhy manažerů jsou napínavé. Každý má něco svébytného, poutavého. Prosperita měla tu čest si řadu z nich vyslechnout a publikovat. S mnoha zajímavými osobnostmi, které se zapsaly do dějin české ekonomiky, jsme se setkali právě na půdě České manažerské asociace.

wie
14. listopad 2018

Dlouho si o naší Prosperitě mnozí mysleli, že jsme časopisem, který patří Svazu českých a moravských výrobních družstev. To proto, že jsme se často objevovali na jeho akcích, tiskových konferencích, že jsme se problematice výrobního družstevnictví věnovali takřka v každém vydání, psali o jednotlivých družstvech, jejich předsedkyních a předsedech, nových výrobcích a službách, úspěších mezi zákazníky. Léta bylo sídlo SČMVD i naší adresou. Osobnost, která nám hodně v začátcíh pomohla, byl muž řady aktivit. Jeho činorodost nekončí, nýbrž pokračuje a úročí se. S prezidentem Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR Janem Wiesnerem o podnikání, politice, volném čase, ale i o zrodu našeho měsíčníku:

vizionari 2017 55
14. listopad 2018

Poosmé za sebou ocení oborná porota již 4. prosince autory unikátních projektů z oblastí ICT, elektrotechniky, zdravotnictví, dopravy a mnoha dalších odvětví, jejichž návrhy nabízí inovativní řešení pro firmy nebo širokou veřejnost anebo zkvalitňují služby či vytváří nové segmenty trhu.

ob kopie
13. listopad 2018

Představitelé Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a Asociace českého tradičního obchodu jsou znepokojeni vývojem jednání o nově připravované směrnici proti nekalým obchodním praktikám. Návrh Evropské komise jsme považovali za dobrý základ zlepšení situace a přivítali jsme změny, prosazované členskými státy.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3