Česká marketingová společnost vyhlásila ČTRNÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2018. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci konání semináře CO OČEKÁVAJÍ MARKETÉŘI OD MÉDIÍ, který pořádala Česká marketingové společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v Bastion Prague restaurant v Praze 1 dne 21. 11. 2018.
Nepatří mezi stěžovatele a lidi, kteří jako první odpovídají, že něco nejde. Naopak. Vždy hledá řešení, které má smysl. Nelibuje si ve stresu, ale v dobré organizaci práce. Má ráda uklizený stůl, přehled o věcech a řád. I tak by se dala charakterizovat osobnost, která je našemu časopisu velmi blízká, a to z již dvacetileté spolupráce s celým redakčním týmem. Je to Ing. Irena Vlčková, generální ředitelka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR:
Příběhy manažerů jsou napínavé. Každý má něco svébytného, poutavého. Prosperita měla tu čest si řadu z nich vyslechnout a publikovat. S mnoha zajímavými osobnostmi, které se zapsaly do dějin české ekonomiky, jsme se setkali právě na půdě České manažerské asociace.
Dlouho si o naší Prosperitě mnozí mysleli, že jsme časopisem, který patří Svazu českých a moravských výrobních družstev. To proto, že jsme se často objevovali na jeho akcích, tiskových konferencích, že jsme se problematice výrobního družstevnictví věnovali takřka v každém vydání, psali o jednotlivých družstvech, jejich předsedkyních a předsedech, nových výrobcích a službách, úspěších mezi zákazníky. Léta bylo sídlo SČMVD i naší adresou. Osobnost, která nám hodně v začátcíh pomohla, byl muž řady aktivit. Jeho činorodost nekončí, nýbrž pokračuje a úročí se. S prezidentem Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR Janem Wiesnerem o podnikání, politice, volném čase, ale i o zrodu našeho měsíčníku:
Poosmé za sebou ocení oborná porota již 4. prosince autory unikátních projektů z oblastí ICT, elektrotechniky, zdravotnictví, dopravy a mnoha dalších odvětví, jejichž návrhy nabízí inovativní řešení pro firmy nebo širokou veřejnost anebo zkvalitňují služby či vytváří nové segmenty trhu.
Představitelé Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a Asociace českého tradičního obchodu jsou znepokojeni vývojem jednání o nově připravované směrnici proti nekalým obchodním praktikám. Návrh Evropské komise jsme považovali za dobrý základ zlepšení situace a přivítali jsme změny, prosazované členskými státy.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...