INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Krest ostrava iprosKřest publikace 100 let od začátku svobodného podnikání v Československu s podtitulem Manažeři se lvíčkem byl součástí galavečera REGION PRO SEBE, který již po devatenácté uspořádalo Sdružení pro rozvoj Moravskoslezského kraje (MSK). „Ocenění v soutěži MANAŽER ROKU ukazují, že manažeři Moravskoslezského kraje svými schopnostmi překračují hranice regionu a šíří slávu kraje po celé republice,“ uvedl při křtu v Clarion Congress Hotel Ostrava za účasti stovek významných hostů Ivo Gajdoš, výkonný ředitel ČMA. Publikaci s ním na pódiu pokřtili Věra Palkovská a Jiří Cienciala a také kmotr knihy Ivo Vondrák, hejtman MSK.

Publikace byla vytvořena u příležitosti oslav století vzniku republiky. Pojednává o prvorepublikových podnikatelských a manažerských legendách i manažerech současnosti, kteří prošli prestižní soutěží MANAŽER ROKU a získali letos u příležitosti 25 let konání této soutěže titul Manažer čtvrtstoletí.
Řadí se mezi ně vládní zmocněnec pro tři kraje, bývalý ministr průmyslu a obchodu a dřívější dlouholetý generální ředitel Třineckých železáren Jiří Cienciala a primátorka statutárního města Třince Věra Palkovská. Oběma byl udělen tento titul v silné konkurenci jako jediným zástupcům kraje.
Soutěží prošla řada úspěšných manažerů MSK včetně současné ministryně průmyslu a obchodu Marty Novákové, Pavla Juříčka (Brano Group), Jana Čudka (Třinecké železárny), Jana Rafaje (Arcelor Mittal) aj.

O soutěži MANAŽER ROKU
Již 25 let soutěž vyhledává, hodnotí a oceňuje nejlepší řídící pracovníky, lídry českého managementu. Její jedinečnost spočívá v tom, že vyzdvihuje manažery napříč odvětvími, profesemi a regiony. Je současně prezentací moderních, úspěšných metod řízení a nových trendů. Do finále se za čtvrtstoletí dostalo téměř 1500 osobností, nejvyšším titulem Manažer/Manažerka roku bylo oceněno 59 z nich. V roce 2018 – příhodně v roce stoletého výročí založení republiky byli oceněni Manažeři čtvrtstoletí. Další informace, včetně nominačních listů či přihlášek, najdete na www.manazerroku.cz

O České manažerské asociaci
Dobrovolné nezávislé sdružení řídících pracovníků – manažerů. Vznikla v roce 1990 a jejím posláním je působit na rozvíjení odborných schopností manažerů. Přispívá ke zvyšování podnikatelské výkonnosti, konkurenceschopnosti, etiky řízení, kultury vztahů a odpovědného postoje manažerů vůči zákazníkům i společnosti. Ročně pořádá ČMA na 100 akcí, většinou v 16 regionálních a odborných klubech. Je vyhlašovatelem a organizátorem soutěže MANAŽER ROKU. Je spoluzakladatelem České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj (CBCSD). Spolupracuje s Evropskou asociací manažerů, která sdružuje přes milion manažerů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3