INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

SCX8918Není mnoho žen, kterým se podařilo prosadit se do vrcholového vedení mezinárodní firmy, zvláště pak v odvětví tradičně ovládaným muži jako je automobilový průmysl. Ze 14 automobilových značek patřících pod skupinu Stellantis jen dvě řídí ženy, jednou z nich je právě Linda Jackson. Má pod sebou klíčovou značku koncernu, Peugeot.

Linda Jackson se v automobilovém světě pohybuje řadu let, většinou zastávala obchodní či finanční pozice v různých automobilkách. V roce 2005 nastoupila do skupiny PSA (dnes Stellantis) a zde její kariérní postup šel prudce nahoru. Postupem času se dostala do čela zastoupení Citroënu v Anglii a pak i ve Francii. Odtud byl už jen kousek do centrály, takže začala řídit značku Citroën na mezinárodní úrovni. Na začátku letošního roku přesedlala na Peugeot a stala se jeho generální ředitelkou. „Jsem velmi ráda, že se mohu připojit ke značce Peugeot a navázat na práci, kterou v posledních letech odvedly současné týmy. Výzva je o to více vzrušující, že přichází současně se zahájením činnosti skupiny Stellantis,“ řekla Linda Jackson při své nominaci.

Její první měsíce v nové funkci byly poměrně rušné. Peugeot totiž letos představil dva nové elektromobily – Peugeot e-Partner a e-Rifter, oznámil příchod veledůležitého modelu Peugeot 308 a na konci února Peugeot kompletně změnil identitu, což obnáší nové logo, novou proměnu designu koncesionářské sítě i nové směry v komunikaci s klienty. Radikální změna, kterou značka prochází v průměru jednou za deset let, zastihla Lindu Jackson jen pár dní poté, co se ujala vedení značky. Přesto se tohoto úkolu zhostila na výbornou a nezapomněla ani ocenit práci svých nových spolupracovníků: „Uplynulých 10 let týmy značky Peugeot každý den neúnavně pracovaly, aby posunovaly naši značku a naše produkty směrem k luxusnějším kategoriím produktů. A výsledek jejich práce máme teď přímo před očima: fantastický, očividný posun značky vnímaný našimi zákazníky a také odborníky v automobilovém průmyslu včetně našich konkurentů. Mohu zmínit cenu „International Van of The Year“, tři tituly Auto roku, 24 ocenění pro nový Peugeot 208, téměř milion klientů našeho SUV Peugeot 3008… Tyto úspěchy jsou výsledkem obrovského úsilí, nekompromisního plnění závazků a neustálého hledání dalších inovací,“ řekla Linda Jackson.

Další významnou událostí letošního roku byl autosalon v Šanghaji, který se konal v dubnu. I zde Linda Jackson plnila svoji roli generální ředitelky značky. K obrovským čínským davům pronesla dechberoucí projev a prozradila, jak velké ambice značka Peugeot na mimoevropských trzích má. Doufejme, že ředitelku Peugeotu Lindu Jackson, která je opravdovou legendou automobilového světa, brzy uvidíme na vlastní oči i na evropských autosalonech.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3