INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kateřina KlosováPředsedkyní představenstva české pobočky Dun & Bradstreet, globálního poskytovatele dat a analytiky, byla jmenována Kateřina Klosová.

Kateřina Klosová, která je z pozice obchodní ředitelky zodpovědná za řízení tuzemských a slovenských aktivit Dun & Bradstreet, má rozsáhlé manažerské zkušenosti z mezinárodních firem, které se zaměřují na digitální řešení a práci s daty. Dovednosti certifikovaného kouče jí pomáhají efektivně řídit a motivovat tým spolupracovníků.

Dun & Bradstreet je světový leader v oblasti v poskytování klíčových obchodních dat a analytických řešení, která firmám po celém světě pomáhají zlepšovat jejich rozhodovací procesy a zvyšovat výkonnost. Nástroje Dun & Bradstreet pomáhají zákazníkům zvyšovat tržby a minimalizovat rizika. V České republice loni hospodařila se ziskem 45 milionů korun a za prodej služeb utržila 247 milionů korun. Zaměstnává necelých 70 lidí.

Aby data byla na straně firem
„Mým cílem v nové pozici je pomáhat firmám využívat informace a potenciál dat ke svému prospěchu. Budoucnost je totiž nepředvídatelná. V posledních letech se svět otřásá v základech – nejprve globální pandemií, následně extrémní inflací a také válkou, která má celosvětové dopady či růstem klimatických rizik s jimi napáchaných škod. Navzdory nejisté budoucnosti však máme nástroje, které vycházejí z tvrdých dat a analytiky. Naše desítky let budované know-how s využitím nejmodernějších digitálních technologií, včetně AI, firmám efektivně pomáhají překonávat ekonomické turbulence a činit správná obchodní rozhodnutí. Těším se, že budu součástí tohoto procesu a také věřím, že díky našim znalostem přispěji k podpoře tuzemského podnikatelského prostředí,“ říká Kateřina Klosová ke svému jmenování. Současně se bude věnovat rozvoji poboček Dun & Bradstreet v Čechách a na Slovensku a dokončení transformace do struktur a obchodního modelu Dun & Bradstreet.

Rozsáhlé manažerské zkušenosti Kateřina Klosová získala ve společnosti Sensomatic, kde řídila její podnikatelské aktivity ve východní Evropě a Zebra Technologies (NASDAQ: ZBRA). Sensomatic je globální hráč na poli digitálních řešení, která maloobchodům pomáhají získat přehled o zkušenostech nakupujících, informacích o zásobách, prevenci ztrát a provozní efektivitě s využitím pokročilých technologií jako je umělá inteligence a strojové učení. Zebra Technologies pomáhá monitorovat, předvídat a zrychlovat pracovní postupy s využitím různých nástrojů od softwaru až po inovace v oblasti robotiky, strojového učení, automatizace a digitálního rozhodování.

Kateřině je 43 let, má tři děti a ve volném čase se věnuje především rodině.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3