Lucie Borovičková má za sebou řadu zkušeností z oblasti komunikace a public relations, které nabrala ze svých předešlých působišť. Obor public relations si osvojila při práci v agentuře PR Point, kde zastávala pozici PR konzultanta. Do společnosti Lidl přišla z firmy České Radiokomunikace. Zde se starala o kompletní externí a interní komunikaci společnosti.
Lucie Borovičková vystudovala Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Kromě toho má také titul z informačního managementu. Lucie se plynně dohovoří anglicky, německy a francouzsky a mezi její koníčky patří cestování, golf, lyžování, hra na klavír a ráda relaxuje při poslechu vážné hudby.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na více než 220 prodejen. Lidl se již potřetí stal Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické pro svou vysokou funkčnost, účelovost, příjemné a čisté prostředí. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždy stojí zákazník.
Kromě značkových výrobků naleznou zákazníci v regálech obchodů Lidl také vynikající produkty prodávané pod vlastní značkou včetně širokého výběru mléčných a chlazených výrobků, uzenin, ryb a drůbežího masa. Navíc denně nechybí čerstvé ovoce a zelenina a rozmanitý výběr pečiva. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti je také krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.
Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz
(tz)